access_time2 دقیقه قبل

اداره گردشگری تایلند (TAT) در حال بررسی توکن کاربردی(utility) خود می باشد.
طرح راه اندازی کوین TAT که از نام مخفف آژانس نام برده شده است ، باید قبل ازاجرا از طریق چارچوب و مقررات پیچیده قانونی تایلند بررسی شود.
بانکوک پست امروز گزارش داد که TAT در حال مذاکره با بورس تایلند در خصوص جاه طلبی های خود و چگونگی انتقال ارزش بدون معرفی جنبه های سوداگرانه معاملات است.
بر اساس این گزارش ، کوین TAT “شامل انتقال کوپن ها به توکن های دیجیتالی است که می تواند به اپراتورها کمک کند تا نقدینگی بیشتری به دست آورند.”
یوتاساک سوپاسورن(Yuthasak Supasorn) ، فرماندار TAT ، گفت که او پتانسیل هایی را که فناوری هایی مانند رمزارزها ارائه می دهند ، ارزشمند می داند و معتقد است که این یک فرصت عالی برای صنعت گردشگری تایلند است که با جذب دارندگان رمزارزها ، رقابت را در کوتاه مدت افزایش دهد:

“ما باید زیرساخت های دیجیتالی و سواد دیجیتالی را برای اپراتورهای گردشگری خود آماده کنیم تا بتوانیم توریسم رمزارزی را آغاز کنیم زیرا مدل تجاری سنتی ممکن است نتواند با تغییرات جدید مطابقت داشته باشد.”

جاه طلبی های بلند مدت TAT باعث می شود که آنها با صرافی محلی Bitkub همکاری کنند تا یک پلتفرم گردشگری با کوین TAT و احتمالاً NFT ارائه دهند. اگرچه تایلند یکی از اولین کشورهای جنوب شرقی آسیاست که قانون رمزارزها را تصویب کرده است ، اما NFT ها هنوز قانونی نیستند.
روز دوشنبه ، دولت تایلند اعلام کرد که از 1 نوامبر(10 آبان) به بعد، قرنطینه مسافران واکسینه شده در بانکوک و سایر استان ها به امید احیای اقتصاد لغو می کند.
Kiatipong Ariyapruchya ، اقتصاددان ارشد بانک جهانی برای تایلند ، گفت: “به احتمال زیاد اقتصاد تایلند به دلیل تاخیر در بازگشت گردشگران خارجی به زمان بیشتری نیاز دارد.”
بانک جهانی روز سه شنبه گزارشی منتشر کرد که پیش بینی رشد اقتصادی تایلند در سال 2021 را بیشتر کاهشی نشان داد.
همانطور که Cointelegraph گزارش داده است ، دارایی های رمزارزی یک راه حل جایگزین برای تغییر خدمات دولتی و ارتقاء رشد اقتصادی در منطقه ارائه می دهند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع