access_time2 دقیقه قبل

ارتقاء جدید پروتکل نرخ بهره دیفای Compound Finance دارای باگی است که باعث می شود برخی از کاربران مقادیری غیرمعمول از توکن COMP را به عنوان پاداش مطالبه کنند.

Compound Labs ، تیم پشت پروتکل کامپَوند ، چهارشنبه شب در توئیتی نوشت: “در مورد توزیع COMP پس از اجرای Proposal 062 فعالیت غیرعادی گزارش شده است.”

“هیچ سرمایه تامین شده/وام گرفته شده در معرض خطر نیست – Compound Labs و اعضای جامعه در حال بررسی تناقضها در توزیع COMP هستند.”

هدف از Proposal 62 ، که چند ساعت پیش اجرایی شد ، تقسیمِ توزیع COMP به تامین کنندگان نقدینگی و وام گیرندگان بر اساس نسبتهای تعیین شده از سوی حاکمیت به جای مدل قبلی 50/50 بود. اشکالات جزئی نیز باید در ارتقاء جدید تعمیر شوند.

اما یک باگ جدید که در قرارداد Comptroller ارتقا یافته وجود دارد ، به اشتباه به برخی از کاربران اجازه می دهد تا حدود 168،000 توکن COMP ، به ارزش حدود 50 میلیون دلار ، مطالبه کنند.

روبرت لشنر ، بنیانگذار شرکت Compound Labs ، در توییت های بعدی گفت که آدرس قرارداد Comptroller “حاوی مقدار محدودی COMP است” در حالی که بیشتر پاداش در آدرس قرارداد Reservoir دیگری قرار دارد.

از این رو ، لشنر گفت: ” این تأثیر ، در بدترین حالت ، محدود به 280،000 توکن COMP است.” این مقدار در زمان انتشار این مطلب حدود 80 میلیون دلار ارزش دارد.

آدرس قرارداد Comptroller اکنون 112،000 توکن COMP دارد.

لشنر می گوید: “هیچ گونه کنترل سرپرست یا ابزار مربوط به جامعه برای غیرفعال کردن توزیع COMP وجود ندارد.”

“هرگونه تغییر در پروتکل نیاز به یک فرآیند مدیریت 7 روزه دارد تا به مرحله تولید برسد.”

در همین حال ، Compound Labs و اعضای جامعه “مراحل احتمالی برای تعمیر توزیع COMP” را ارزیابی می کنند.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:theblockcrypto



منبع