:
💎حضور يافتن در هر مكان و موقعيتي آمادگي مخصوص به خود را ميطلبد. براي مثال الگوي لباس پوشيدن شما در فصل تابستان بسيار متفاوت از فصل زمستان ميباشد زيرا شما از قبل ميدانيد احتمالا با چه شرايط آب و هوا و دمايي برخورد خواهيد كرد . حال فرض كنيم كسي قصد رفتن به ميدان جنگ دارد و تنها لباسي كه دارد يك دست كت و شلوار و كفش مردانه است 🤪. رفتن اين شخص با اين لباس به معناي كشته شدن قطعي او نيست ولي احتمال اين اتفاق را بسيار افزايش ميدهد نسبت به كسي كه لباس و تجهيزات مخصوص جنگ را دارد.
✅حضور در بازارهاي مالي بدون داشتن استراتژي مشخص به معناي از بين رفتن صد در صد سرمايه نميباشد وليكن احتمال آن را به شدت بالا برده و اين عمل را به يك قمار تبديل ميكند و عملا با انجام اين عمل شما خود را در موقعيتي با ريسك بسيار بالا قرار مي دهيد . زماني كه شما استراتژي مشخص داريد عملا خود را براي حضور با احتمال برد بيشتر آماده كرده ايد و اگر به هر دليل تحليل شما اشتباه از آب در آيد ريسكي كاملا كنترل شده پيش روي شما خواهد بود.
🔴اين تصميمات و آمادگي شماست كه حضورتان در بازارهاي مالي را به قماري خارج از كنترل ☹️ و يا حضوري آگاهانه و كنترل شده😊 تبديل خواهد كرد .
💪حرفه اي رفتار كنيم🤓
#بازارهای_مالی #بورس_تهران #تکنیکال #مدیریت_سرمایه #استراتژی #استراتژی_معاملاتی #ارز_دیجیتال #فارکس_سیگنال #رضا_بهار