access_time3 دقیقه قبل

وکیل، جیمز فیلان (James Filan)، بنیانگذار Filan LLC مستقر در کانکتیکات، در توییتر اعلام کرد که کمیسیون امنیت و مبادلات ایالات متحده درخواست کنفرانسی را داده و دستور داده است که ریپل تمام فایل های صوتی و تصویری ضبط شده از جلسات قبلی خود را به اشتراک بگذارد.

SEC می خواهد نسخه هایی از فایل ضبط شده جلساتی را که متهمان برندلی گارلینگهاوس (Brandley Garlinghouse)(مدیرعامل) و کریستوفر لارسن (Christopher Larsen)(بنیانگذار و مدیر اجرایی سابق) و دیگر کارکنان برجسته در مورد موضوعات تجاری مربوط به قانون فعلی بحث کرده اند، دریافت کند.

فایل PDF پیوست شده به توییت فیلان حاوی نامه ای است که SEC به دادگاه ارسال کرده و خطاب به قاضی نتبورن (Netburn) است. در این فایل آمده است که در ۳۰ آگوست (۸ شهریور)، ریپل با جستجو و تولید این فایل های ضبط شده در دادگاه موافقت کرده است. با این حال، SEC اظهار داشت که جستجوی فعلی ریپل برای این فایل های ضبط شده به دلیل نحوه تفسیر ریپل از کلمه “مسئول” در این زمینه کارآمد نیست.

SEC درخواست کرده است که فایل های ضبط شده مورد نظر توسط سرپرستان با یادداشتی در مورد موضوعات این بحث ها و اینکه آیا کارکنان مورد نظر ریپل در آنها شرکت کرده اند یا نه، تهیه شود.

SEC ادعا می کند که ریپل در اینجا کلمه “مسئول” را اشتباه تفسیر کرده است و از جستجوی محتویات این فایل های ضبط شده خودداری می کند.

همانطور که U.Today روز جمعه گزارش داد، ریپل شایعات مربوط به حل و فصل مشکلات خود با SEC را جعلی دانست.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع