access_time2 ساعت قبل

Grayscale، شرکت مدیریت دارایی ارزهای رمزنگاری شده، گزارشی جدید در مورد کاردانو به عنوان بخشی از مرورهای آموزشی ارزهای رمزپایه تحت عنوان “بلوک های ساختاری” منتشر کرده است.

در این گزارش، شرکت سرمایه گذاری، مزایای اصلی سومین ارز رمزنگاری شده بزرگ و همچنین برخی از خطرات عمده مربوط به آن را بیان کرده است.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل Input Output، به عنوان نیروی محرکه این بلاکچین شناخته می شود، زیرا “دیدگاه قانع کننده” وی به عنوان یکی از نقاط قوت کلیدی کاردانو مشخص شده است.

گمان می رود خزانه کاردانو، که در حال حاضر 1.5 میلیارد دلار صندوق ذخیره دارد، نقطه قوت این پروژه است.

عواملی همچون جامعه قوی کاردانو، دسترسی گسترده و عدم تمرکز، که پس از ارتقاء شلی سال گذشته امکان پذیر شد، توسط گری اسکیل به عنوان دلایل اصلی موفقیت بلاکچین ذکر شده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ADA سومین دارایی بزرگ صندوق سرمایه گذاری بزرگ دیجیتال گری اسکیل در اوایل ژوئیه (اواخر خرداد) اعلام شد.

ریسک های احتمالی

وقتی صحبت از خطرات احتمالی می شود، بدیهی است که رقابت در فضای قرارداد هوشمند وجود دارد. اتریوم، رهبر فعلی در این بخش، و همچنین مبتدیان مانند سولانا و آوالانچ همه برای تسلط بر فضای قرارداد های هوشمند در رقابت هستند.

با وجود راه اندازی قرارداد هوشمند، بلاکچین کاردانو از کاربرد بسیار کمی برخوردار بوده است. گزارش گری اسکیل می گوید که باید دید آیا برنامه های غیرمتمرکز که در این زنجیره راه اندازی می شوند، پذیرش قابل توجهی خواهند داشت یا خیر.

این شرکت همچنین معتقد است که بلاکچین کاردانو به دلیل کارمزدهای های کم ممکن است بیش از حد ارزش گذاری شود:

درآمد شبکه کاردانو از کارمزد هنوز در مقایسه با سایر بلاکچین های اثبات سهام (PoS) مانند اتریوم 2.0 نسبتا کم است. مگر اینکه شبکه بتواند کارمزد های برنامه های جدید را افزایش دهد یا اینکه میزان استفاده را ارتقاء دهد، ارزش گذاری ADA ممکن است تنها بر اساس ابزار نقدینگی پشتیبانی نشود.

سرانجام، مسائل فنی بالقوه و عدم وضوح مقررات در ایالات متحده می تواند مانع رشد آن شود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: U.today

 



منبع