access_time5 دقیقه قبل

بنگالورو (رویترز) – شرکت سیپلا از هند با الی لیلی Eli Lilly (NYSE:LLY)، داروساز آمریکایی، قرارداد فروش و توزیع دو مورد از پرفروش ترین داروهای درمان دیابت در این کشور را امضا کردند.

به گفته شرکت ها، لیلی حقوق خود را در هند برای فروش، تبلیغ و توزیع محصولات Trulicity و Humalog منتقل می کند، در حالی که مدل عملیاتی موجود خود را برای سبد باقیمانده محصولات خود حفظ می کند.

این قرارداد به سیپلا اجازه می دهد دسترسی به داروهای موجود در کشور را با دومین آمار بزرگ افراد دیابتی در جهان گسترش دهد. بر اساس برآوردهای دولتی، هند بیش از 70 میلیون بزرگسال مبتلا به دیابت دارد.

Trulicity، برای کنترل قند خون در طول هفته، پرفروش ترین داروی لیلی است که در سه ماهه دوم 1.54 میلیارد دلار فروش داشت. Humalog، تزریق سریع انسولین، همچنین بخش مهمی از مجموعه دیابت آن است.

لوکا ویسینی، مدیر عامل لیلی در شبه قاره هند می گوید: ” برای اینکه داروهای نوآورانه در دسترس مردم بیشتری در هند قرار گیرد، توسعه مشارکت های استراتژیک برای اتخاذ مدل های مختلف عملیاتی کلیدی است”.

“سیپلا دارای رد پای قوی می باشد و از اعتبار محلی بالایی برخوردار است از اینروز گزینه مناسبی برای گسترش دسترسی به (Trulicity و Humalog) در سراسر هند می باشد.”

 

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Investing.com

 



منبع