access_time5 دقیقه قبل

در مصاحبه ای اخیر با FOX Business، سرمایه گذار برجسته و میلیاردر مارک کوبان(Mark Cuban)، که مالک تیم دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks) میباشد، اظهار داشت که هر ماه مردم از دوج کوین (Dogecoin) برای خرید کالاهای Mavericks به ارزش هزاران دلار استفاده می کنند.

علاوه بر این، او بیشتر ارزهای رمزنگاری شده میم را “فقط برای سرگرمی” خریداری کرده است.

 

“همه رمزارزها یکسان نیستند”

این تاجر و میلیاردر کوبائی به FOX Business گفت که معتقد است همه ارزهای رمزنگاری شده متفاوت هستند و کاربردهای متفاوتی دارند، اما به اعتقاد وی، آنها با هم، آینده را متحول خواهند کرد.

وی بیت کوین را “جایگزینی عالی برای ذخیره ارزش” نامیده است که از طلا بهتر است. وی دومین ارز رمزنگاری شده، اتریوم(Ethereum) را برای قراردادهای هوشمندی که امکان ایجاد آنها را دارد، امنیت آن و توانایی آنها در ارائه مدیریت توزیع شده را ستایش کرد. وی همچنین از دیفای (DeFi) و NFT ها نام برد.

کوبان معتقد است که بسیاری از شرکت ها در آینده مشاغل خود را بر اساس اتریوم پایه گذاری خواهند کرد.

“بسیاری از مردم با Dogecoin خرید می کنند”

مارک کوبان همچنین اظهار داشت که مردم ترجیح می دهند هنگام خرید کالا از فروشگاه آنلاین دالاس ماوریکس و هنگام پرداخت بلیط بازی های تیم، از DOGE برای پرداخت استفاده کنند.

او اظهار داشت که مردم ترجیح می دهند بیت کوین پرداخت نکنند، زیرا “بیت کوین واقعاً یک دارایی قابل با ارزش است”.

با این حال، فروشگاه آنلاین Mavericks هر ماه هزاران دلار در Dogecoin، در خارج از فصل کسب می کند. به محض شروع فصل، این میلیاردر انتظار دارد این پرداخت های کلان در DOGE هر هفته انجام شود. او معتقد است دلیل این امر، این است که قیمت Dogecoin چندان قابل توجه نیست. بنابراین مردم از آن به عنوان ذخیره ارزش استفاده نمی کنند، بلکه “می خواهند آن را برای همیشه نگه دارند” تا با آن پرداخت انجام دهند.

کوبان “فقط برای سرگرمی” DOGE بیشتری خرید!

مالک تیم دالاس ماوریکس اعتراف کرد که دوج کوین های بیشتری به ذخیره خود اضافه کرده است که فقط برای سرگرمی آنها را در اختیار دارد. در اوایل سال جاری، این میلیاردر اعلام کرد که مالکیت کمی کمتر از 500 دلار، در این رمزارز تقلیدی بیت کوین، دوج کوین دارد.

در حال حاضر، انبار او تقریباً 1500 دلار DOGE ارزش دارد. وی به مصاحبه کننده یادآوری کرد که هرگز به کسی نگفته است که Dogecoin یک سرمایه گذاری عالی است، اما راه خوبی برای یادگیری نحوه عملکرد ارزهای رمزنگاری شده و نحوه سرمایه گذاری در بازار میباشد. با این حال، او معتقد است که DOGE بسیار بهتر از هر نوع بلیط بخت آزمایی است.

در ماه می امسال(اردیبهشت)، او فاش کرد که پسر 11 ساله اش، جیک نیز صاحب DOGE بود و آنها حدود 3300 دوج کوین دارا میباشند.

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع