access_time13 دقیقه قبل

کیف پول مالی غیر متمرکز (DeFi) و افزونه مرورگر MetaMask به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای جذب سرمایه نهادی بیشتر به بازار دارایی های دیجیتال با سه شرکت متمرکز بر رمزارز همکاری کرده است.
روز سه شنبه ، این شرکت همکاری های جدید خود را با BitGo ، Qredo و Cactus Custody با محوریت MetaMask Institutional اعلام کرد ، یک محصول جدید که به سرمایه گذاران نهادی به مقادیر زیادی وثیقه در بازار دیفای دسترسی می دهد.
ConsenSys ، توسعه دهنده اتریوم ، MetaMask Institutional را در ماه می معرفی کرد. هنگامی که در مورد نحوه عملکرد موسسه متامسک در کنار ویژگی های محصول موجود سواال شد ، یک سخنگو به Cointelegraph گفت:

“MetaMask Institutional عملکرد و ویژگی های مشابه متامسک را ارائه می دهد،یعنی اتصال به اکوسیستم امور مالی غیر متمرکز (DeFi) که ده ها هزار مکان را برای تجارت ، سهام و وام در همه زنجیره های سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) پوشش می دهد.”

بزرگترین تفاوت بین MetaMask Institutional و مرورگر اصلی و افزونه کیف پول شرکت در نحوه ذخیره کلیدهای خصوصی است. سخنگو توضیح داد:

“در متامسک ، کلیدها در افزونه ذخیره می شوند (مگر اینکه کیف پول سخت افزاری با MetaMask جفت شود). MetaMask Institutional یک SDK (کیت توسعه نرم افزار) و API (رابط برنامه نویسی برنامه) ایجاد کرده است که به متولیان واجد شرایط و مجموعه های فناوری متصل می شود که این امر به سازمان ها دسترسی بی نظیر به دیفای و قابل اعتماد ترین کیف پول وهمچنین ذخیره کلیدهای خصوصی مورد نیاز موسسه را ارائه می دهد. “

پیشنهاد نهادی همچنین دارای قابلیت های سازگاری داخلی است که تجزیه و تحلیل معاملات خود را در استخرهای دیفای انجام می دهد.
منابع مالی غیر متمرکز به عنوان یکی از امیدوارکننده ترین موارد استفاده در فناوری بلاکچین و رمزارزها ظاهر شده است. در زمان نگارش این مقاله ، تقریباً 195 میلیارد دلار ارزش کل در اکوسیستم دیفای قفل شده است. طبق داده های صنعت ، پروتکل های مبتنی بر اتریوم تقریبا 69 درصد از کل را تشکیل می دهند. تحقیقات جدید DappRadar که هفته گذشته منتشر شد نشان می دهد که ارزش قفل شده در دیفای طی سال گذشته 936 درصد افزایش یافته است.
رشد دیفای با افزایش کاربران فعال در متامسک و سایر برنامه های افزودنی مرورگر ثبت شده است. همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، متامسک در آگوست(مرداد) از 10 میلیون کاربر فعال پیشی گرفت و تقریبا در عرض یک سال نوزده برابر شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع