access_time2 دقیقه قبل

صرافی رمزارزی مستقر در نیوزلند، Easy Crypto ،مبلغ 11.75 میلیون دلار (17 میلیون دلار نیوزیلند) به عنوان کمک مالی برای سری A جمع آوری کرده است ، زیرا این شرکت در آینده به دنبال عرضه اولیه اولیه عمومی (IPO) است.
این سری مالی توسط صندوق سرمایه گذاری Nuance Connected Capital هدایت شد. بر اساس اعلام 6 اکتبر(14 مهر) از Easy Crypto ،برای بزرگترین بودجه سری A از یک شرکت، رقم 17 میلیون NZD ،به نظر می رسید یک رکورد جدید در نیوزلند ایجاد کرده است.
سری بودجه یک نقطه عطف مهم برای شرکت محسوب می شود. یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Janine Grainger ha اظهار داشت که بدست آوردن سرمایه گذاری در مراحل اولیه شرکت به دلیل کار در بخش رمزارزی چقدر دشوار بوده است.
این وجوه برای تسریع رشد از طریق توسعه محصول و فناوری ، سرمایه گذاری در استعدادها و گسترش به بازارهای جدید در اندونزی و فیلیپین برای خدمات دهی به بانک ها استفاده می شود.

این سری 50 درصد اضافه شد و شامل مشارکت تعدادی از شرکت های داخلی و بین المللی از جمله ارائه دهنده KiwiSaver ، Pathfinder ، Icehouse Ventures ، Even Capital ، GDP Venture (اندونزی) ، Hutt Capital (ایالات متحده) و Seven Peaks Ventures (ایالات متحده) بود.
Easy Crypto توسط خواهران و برادران Janine و Alan Grainger در سال 2017(1396) تاسیس شد و تا به امروز 760 میلیون دلار (1.1 میلیارد دلار نیوزیلند) فروش داشته است که از پایگاه مشتریان بیش از 150،000 در نیوزیلند ، استرالیا ، آفریقای جنوبی و برزیل برخوردار است. این پلتفرم خدمات خرید و فروش 151 دارایی دیجیتالی را میزبانی می کند و همچنین طیف وسیعی از کیف پول های سخت افزاری از Trezor و Ledger را به فروش می رساند.
طبق گزارش Tech Crunchکه هنوز آخرین منابع مالی Easy Crypto در آن ذکر نشده است،بزرگترین سری های مالی سری A در نیوزلند از شرکت تجزیه و تحلیل Joyous و ارائه دهندگان خدمات FinTec مبتنی بر بلاکچین TradeWindow است که هر دو 10.3 میلیون دلار (15 دلار نیوزیلند) قیمت داشتند. هوش مصنوعی Vital مستقر در نیوزلند ، بالاترین مبلغ را در سطح بین المللی از طریق کمک مالی 15 میلیون دلاری (21.6 میلیون دلار نیوزیلند) سری A در ایالات متحده در ماه گذشته دریافت کرد.

ژانین گرینگر(Janine Grainger) ، بنیانگذار و مدیرعامل Easy Crypto در 6 اکتبر(14 مهر) با نیوزلند هرالد صحبت کرد و گفت که این شرکت قصد دارد از این بودجه برای افزایش فعالیت های خود در خارج از کشور استفاده کند و بازارهای جدیدی را در جنوب شرقی آسیا مانند اندونزی و فیلیپین ایجاد کند:
“دلیل اینکه ما آن بازارها را هدف قرار می دهیم این بود که جمعیت زیادی از افراد بدون بانک هستند و دسترسی یکسانی به محصولات مالی مانند من و شما ندارند.”

گرینگر همچنین گفت که این شرکت به دنبال عرضه اولیه سهام است.
او گفت: “ما هنوز در حال بررسی این هستیم که چه چیزی به نظر می رسد و چه برنامه هایی برای ما در آینده وجود دارد ، اما به احتمال زیاد ما به دنبال IPO خواهیم بود.”
مدیرعامل گفت که Easy Crypto در سال مالی گذشته 3.46 میلیون دلار (5 میلیون دلار نیوزیلند) درآمد کسب کرده است و در راه است که بیش از دو برابر این مبلغ در سال مالی جاری باشد.
به گفته این شرکت ، تعداد مشتریان آن “تقریباً پنج برابر در 12 ماه گذشته” افزایش یافته است. گرینگر به NZ Herald گفت که راه موفقیت این شرکت دشوار است زیرا 13 ماه طول کشید تا اولین دلار سرمایه گذاری خود را بدست آورد ، قبل از اینکه بتواند 11.75 میلیون دلار در سه هفته در 2021 جمع آوری کند.
وی گفت: “رمزارزها هنوز کمی حاشیه دارند ، کمی ناپایدار است و من فکر می کنم مدتی طول کشید تا سرمایه گذارانی را پیدا کنیم که شاید این چشم انداز آینده نگر و استراتژیک را داشته باشند تا بتوانند کارهایی که ما انجام می دهیم را ارزیابی کنند.”

به دلیل این که صرافی Cryptopia در نیوزلند قربانی یک هک بزرگ در سال 2019 (1398)شده است ، تقریباً 16 تا 18 میلیون دلار رمزارز از پلتفرم حذف شد.
Cointelegraph در ماه ژوئیه(تیر) گزارش داد که یک کارمند سابق Cryptopia متهم به سرقت حدود 172،000 دلار در رمزارز شده که با تهیه یک نسخه از کلیدهای خصوصی کاربران هنگام کار در شرکت به دست آورده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع