access_time2 ساعت قبل

کوین شیرز (CoinShares)، شرکت سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال مستقر در جزایر جرزی، در حال برنامه ریزی است تا پس از سرمایه گذاری استراتژیک 11.8 میلیون دلاری، بخش فناوری رمزارزی خود را با یک بانک دیجیتالی جدید سوئیس ادغام کند.

کوین شیرز تعداد 110،000 سهم از فلو بانک (FlowBank) را خریداری کرده است، یک موسسه مالی تأسیس شده در سال 2020 (1399) و دارای مجوز از سوی سازمان نظارت بر بازارهای مالی سوئیس. بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز پنجشنبه، کل سهام خریداری شده 9.02 درصد از کل سرمایه سهام بانک را شامل می شود.

از سال آینده، بانک اعلام کرد قصد دارد به مشتریان این امکان را بدهد که مستقیما از حساب فلو بانک خود، ارزهای رمزنگاری شده و سایر دارایی های توکن دار را خریداری کرده، نگهداری کنند و به فروش برسانند.

چارلز هنری (Charles Henri)، بنیانگذار و مدیرعامل فلو بانک گفت: “این امر تعهد فلو بانک را برای فراتر رفتن از مرزهای سرمایه گذاری سنتی با فراهم آوردن درگاه های آسان و قابل استفاده برای مشتریان خود برای تامین مالی روش های سنتی و البته غیر متمرکز، تقویت می کند.”

تجارت کوین شیرز در ارائه خدمات و زیرساخت های مدیریت رمزنگاری برای این شرکت هفت ساله سودآور بوده است. در سه ماهه اول سال جاری، این شرکت افزایش درآمد سالانه 34.9 میلیون دلار را گزارش کرده است که نشان دهنده افزایش 338 درصدی سود نسبت به سال قبل است. این شرکت از افزایش پنج برابری سود خود در ماه آگوست (مرداد) خبر داده است.

جین موگنتی (Jean-Marie Mognetti)، مدیرعامل و بنیانگذار کوین شیرز گفت: “مجموعه فناوری کوین شیرز از سال 2015 (1394) ستون فقرات موفقیت ما بوده است. تا به امروز، این لایه زیرساخت به توسعه تجاری داخلی ما کمک کرده است.”

معاملات سهام کوین شیرز از ماه مارس (اسفند 1399) پس از عرضه عمومی که 17.8 میلیون دلار جمع آوری کرد، در بازار بورس Nasdaq آغاز شده است.

موگنتی گفت: “چشم انداز ما و فلو بانک برای صنایع بانکی و سرمایه گذاری همسو است و به عنوان خاکی مناسب برای مشارکت ثمربخش عمل می کند.”

 

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coindesk.com

 



منبع