access_time6 دقیقه قبل

Compound Finance تصویب پیشنهاد 064 را با عنوان “رفع اشکال تعهدی COMP” اعلام کرد. در این پیشنهاد آمده است که این به روز رسانی سعی خواهد کرد “اشکال معرفی شده در پیشنهاد 62 را متصل نموده و اجازه برداشت پاداش COMP را تا زمانی که تعهدات برطرف نشود ، انجام دهد.”
این پیشنهاد ، که عمدتاً توسط همان اعضای جامعه که پیشنهاد ارتقاء اولیه را داشتند ، نوشته شد ، از 27 آدرس کلیدی از جمله مدیر عامل شرکت رابرت لشنر(Robert Leshner) ، آندریسن هوروویتز(Andreessen Horowitz) ، Gauntlet و Pantera Capital ، آراء COMP از 1،037،107 موافق و 0 مخالف دریافت کرد. انتظار می رود این پیشنهاد در روز شنبه اجرا شود.
کاربرانی که با شش بازار تحت تأثیر cTUSD ، cMKR ، cSUSHI ، cYFI ، cAAVE و cSAI تعامل داشته اند، تا پس از حل کامل مشکل ، نمی توانند از توکن های COMP استیک شده خود ، پاداش دریافت کنند.

جمعه گذشته ، Cointelegraph گزارش داد که یک اشکال توزیع توکن در پیشنهاد 062 نوشته شده توسط جامعه ، نقص توزیع مالی بالقوه ای را آشکار کرد که در آن کاربران پروتکل به اشتباه قادر به درخواست توکن های COMP به مبلغ 70 میلیون دلار بودند.
اگر از این اشکال نهایت استفاده را ببرند ، تمام توکن های COMP که در قرارداد Comptroller نگهداری می شوند را تهدید می کند و تنها کسانی که در قرارداد Reservoir باقی مانده اند، محافظت می شوند.
تلاش ها برای اصلاح بحران بلافاصله از طریق پیشنهاد 063 آغاز شد که به دلیل روش مدیریت پروتکل در مورد بازبینی ، رای گیری و مدت زمان قفل شدن ، هفت روز طول کشید تا تولید شود.
با این حال ، تاخیر هفت روزه به یک نهاد مخرب امکان بهره برداری از قابلیت drip () را داد و 68.8 میلیون دلار از منبع به کنترل کننده منتقل کرد ، که این امر میزان پاداش های COMP توزیع نشده را افزایش می دهد.
مدیریت وب سایت دلیل تکرار پیشنهاد بیشتر را نشان می دهد:

“پیشنهاد 63 از توزیع COMP بیشتر تا زمانی که منطق صحیح بازیابی شود جلوگیری می کند اما باعث مشکلاتی در پروتکل هایی می شود که با کامپوند ادغام شده و نیاز به عملکرد درخواست دارند.”
انتظار می رود پیشنهاد 064 مسائل مربوط به تعهدی کامپوند را برطرف کند اما وجوه از دست رفته فقط می تواند به صورت فردی بازپس گرفته شود ، تصمیمی که پروتکل گفته است به اختیار اخلاقی هر کاربر بستگی دارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع