access_time8 دقیقه قبل

پلتفرم اجتماعی پیشرو هندی، چینگاری (Chingari)، بیش از 19 میلیون دلار در قالب سرمایه گذاری برای توکن خود در بیش از 30 صندوق سرمایه گذاری و سرمایه گذاران فردی جمع آوری کرده است.

در این مرحله سرمایه گذاران از بزرگترین شرکت ها در صنعت رمزنگاری و بلاکچین شرکت کردند. که شامل Republic Crypto ، Galaxy Digital ، Alameda Research ، Solana Capital ، Valor Equity Partners ، Kraken و بسیاری دیگر است.

چینگاری یکی از پلتفرم های پیشرو در اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه کشور هند می باشد که با بیش از 78 میلیون دانلود ویدئو رتبه برتر را کسب کرده است. این پلتفرم بلاکچینی آمده است تا فضای خالی ناشی از ممنوعیت TikTok در هند را پر کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، چینگاری اظهار می کند که سرمایه گذاران از نقشه راه آن، محبوبیت برنامه در سال جاری و پیشرفت های توکن GARI آن بسیار هیجان زده بودند. علاوه بر این، سرمایه گذاران به شدت مشتاق بودند که چینگاری چگونه یک مورد کاربرد اصلی برای رمزنگاری در هند ایجاد می کند.

چینگاری در طی گزارشی اعلام کرد، بودجه جمع آوری شده به شرکت کمک می کند تا به توسعه ویژگی های کلیدی این پلتفرم ادامه دهد. مانند نقاط عطف نقشه راه کوتاه مدت، از جمله آزمایش زنده بلاکچین، یکپارچه سازی چینگاری بتا و فروش رمزارز GARI آینده را بهبود بخشید.

از آنجا که این توکن برای پلتفرم بسیار مهم است، این شرکت به سازندگان امکان می دهد فضای تجارت الکترونیکی خود را که شامل کالاهای فیزیکی و خلاقیت های NFT است، ایجاد کنند و طرفداران بتوانند هنرمندان مورد علاقه خود را تأمین کنند.

این دور از بودجه گامی مهم و مثبت در جهت تحقق چشم انداز چینگاری به عنوان رهبر جهانی در سرگرمی اجتماعی مبتنی بر بلاکچین است.

به گفته این شرکت، این توکن ها از بلاکچین با کارایی بالا Solana استفاده می کنند و این اولین تجارت بزرگ Web2 است که Web3 را در خدمات خود ادغام می کند.

سومیت گوش (Sumit Ghosh)، مدیرعامل چینگاری نیز در مورد این دور سرمایه گذاری اظهار نظر کرد:

“آینده یک پلتفرم در دست سازندگان آن است. از یک سو، ما یک مجموعه استعداد عظیم داریم که باید بررسی شود و با درآمدزایی اخلاقی پاداش دریافت کند. از سوی دیگر، در حالی که صنعت رمزارزها توسعه سریع در هند را تجربه می کند، رمزارز GARI آماده است تا آن را به جریان اصلی تبدیل کند. ما از طریق استراتژی های قوی و ترکیب امیدوارکننده ترین پیشرفت های صنعت، این دو را ادغام می کنیم.”

علاوه بر این، او می گوید که نتیجه این ادغام توکن های اجتماعی به عنوان آینده بسترهای اجتماعی برای کسب درآمد از تولید محتوا است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coinquora.com

 



منبع