access_time11 دقیقه قبل

Spellfire ، یک بازی منحصر به فرد با محوریت NFT ، دور سرمایه گذاری اولیه خود را تکمیل کرده است. این پروژه توسط تعدادی سرمایه گذار ریسک پذیر (VC) برجسته پشتیبانی می شود.

360 هزار دلار توسط بازی کلکسیونی دیجیتال Spellfire جمع آوری شد

بر اساس بیانیه ای که توسط تیم Spellfire به اشتراک گذاشته شد، این دوره جمع آوری سرمایه با موفقیت تکمیل شده است. در مجموع 360,000 دلار توسط گروه صندوق های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران آنجل تأمین می شود.

 

ماموریت، چشم انداز و پیشرفت Spellfire، نظر مجموعه ای از VC های درجه یک از جمله Terranova ، x21 و Autonomy Capital را به خود جلب کرد. بیشتر سرمایه گذاران شرکت ها و آنجل قصد دارند در دور بعدی جمع آوری بودجه که در قالب جمع آوری کمک های خصوصی سازماندهی می شود، شرکت کنند.

طراحی توکنومیک Spellfire، شامل 200,000,000 توکن بود. این تیم قرار است آنها را به صورت پاداش در بازی، بین بازیکنان توزیع کند.

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود، Spellfire یکی از اولین محیط های بازی با کارت است که از توکنیزه و مزایای NFT استفاده می کند.

برخلاف اکثر بازی های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم(Ethereum)، بازی Spellfire دارای یک مانع ورود کوچک است و این مانع این است که کارت ها را می توان به عنوان NFT با حداقل 200 دلار خریداری کرد.

Spellfire، میزان 90 درصد سود را بین اعضای جامعه تقسیم می کند

همچنین، طراحی اکوسیستم Spellfire NFT دارای تعدادی مزیت نسبت به رقبای خود است. همه NFT های Spellfire با کارت های “فیزیکی” در دنیای واقعی مرتبط هستند.

در نمونه واقعیت افزوده جدید، مشتریان Spellfire می توانند با دارا بودن حرکات در بازی، با دارایی های درون بازی تعامل داشته باشند.

NFT Spellfire قابل ارتقاء است. کاربران می توانند ویژگی های منحصر به فردی را به طراحی خود نسبت دهند. همچنین، کاربران می توانند NFT های مربوط به موارد یا کاراکترهای متاورس Spellfire  را مینت، ذخیره و معامله کنند. برای باز کردن مهارت های ارتقاء یافته برای NFT های خود، کاربران می توانند ارزش لازم در بازی را خریداری کنند که یک امتیاز “جادویی” به ارزش 0.03 دلار در زمان چاپ میباشد.

نکته آخر اینکه تیم Spellfire به یک مدل توزیع درآمد عادلانه پایبند است. 90 درصد از کل سودهای حاصل در بازار NFT درون بازی، بین دارندگان توکن تقسیم می شود.

نمایندگان Spellfire تأکید کردند که بخش های NFT و بازی برای کسب درآمد (GameFi) در سال 2021 (1400) در حال رونق است. در آخرین گزارشات خود، بلاکچین گیم الاینس (BGA)، در حالی که 840,000 کاربر جدید در سال 2021 به این حوزه پیوستند، افزایش 121 درصدی تعداد کیف پول های فعال را ثبت کرد.

از نظر بخش NFT، بر اساس برآوردهای تیم Spellfire ، درآمد ماهانه در سه ماهه سوم سال 2021 (تابستان 1400)، از 1.5 میلیارد دلار فراتر رفت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع