access_time18 دقیقه قبل

این صندوق در ASX معامله خواهد شد و هدف آن ارائه سطحی از دسترسی به کریپتو، برای سرمایه گذاران نهادی است.

شش ماه پس از ثبت درخواست آن در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) ، BetaShares در حال حاضر نزدیک به راه اندازی یک صندوق قابل معامله جدید مبتنی بر کریپتو (ETF) است.

بر اساس اعلامیه 13 اکتبر(امروز) ، نام رسمی محصول جدید این مدیر ETF استرالیایی، BetaShares Crypto Innovators ETF است. پس از تأیید مقررات مربوطه ، تحت نماد CRYP در ASX معامله می شود.

همانند ETF های بیت کوین یا ETF های مبتنی بر کریپتوی مشابه ، هدف صندوق BetaShares تأمین سطحی از دسترسی به کریپتو برای سرمایه گذاران نهادی است که به دنبال سرمایه گذاری غیر مستقیم در رمزارزها هستند.

این صندوق جدید ، شاخص Bitwise Crypto Industry Innovators را دنبال می کند ، که در ماه مه به عنوان راهی برای ایجاد دسترسی به شرکت های برتر فهرست شده در صنعت بلاک چین و کریپتو راه اندازی شد.

این اعلامیه صرافی رمزارزِ Coinbase ، شرکت استخراج بیت کوین Riot Blockchain و مایکرواستراتژی مایکل سایلور را به عنوان اجزای فعلی شاخص برجسته می کند. اکثریت این شاخص (85٪) شامل شرکتهایی است که حداقل 75٪ از درآمد خود را از خدمات مستقیم بازارهای رمزارز مانند صرافیهای رمزنگاری ، شرکتهای استخراج و ارائه دهندگان خدمات بدست می آورند.

الکس وینوکور(Alex Vynokur)، مدیر عامل BetaShares گفت: “اقتصاد کریپتو بسیار پویا است و به سرعت در حال رشد است و با استفاده از فناوری هیجان انگیز و تحول آفرین ساخته شده است.” وی افزود که این صندوق جدید امکان قرار گرفتن در معرض بخش رمزنگاری را در یک ساختار نقدشونده و شناخته شده ی ETF فراهم می کند.

“مارک تواین به این دلیل معروف است که می گوید” در زمان تبِ طلا زمان خوبی است که در تجارت بیل و کلنگ کار کنید. “CRYP رویکرد” بیل و کلنگ “را در بخش کریپتو در پیش خواهد گرفت و در شرکت هایی که اقتصاد کریپتو را هدایت می کنند، سرمایه گذاری می کند. “

BetaShares در ماه مارس برنامه خود را به ASX ارسال کرد. این شرکت در ابتدا ماهیت صندوق خود را فاش نکرد. وینوکور سپس بر تقاضای قابل توجه برای ETF های متمرکز بر رمزنگاری تأکید کرد و افزود که ساختار قانونگذاری شده ETF مناسب ترین ساختار برای اکثر سرمایه گذاران است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:cointelegraph



منبع