access_time15 دقیقه قبل

همانطور که قبلاً در گزارش ها خواندیم، توجه سرمایه گذاران نهادی به اتریوم در حال افزایش است و همین امر منجر به افزایش جریان ورودی سرمایه به بازار این ارز شده است. در طرف مقابل، با افزایش جریان خروجی، ذخایر اتریوم در صرافی های رمزنگاری در حال کاهش است.

در همین راستا، صرافی کوین بیس به تازگی از برداشت 400000 اتریوم از این پلتفرم اشاره کرده است و طبق اعلام پلتفرم رمزنگاری مبتنی بر جامعه CryptoQuant، احتمال دارد که این جریان خروجی یک فعالیت سازمانی باشد. تحلیلگران انتظار دارند این اتفاق تاثیری صعودی بر قیمت ETH داشته باشد.

400000 واحد ارز اتریوم با ارزشی معادل 1.5 میلیارد دلار مبلغی است که اخیراً از دومین صرافی بزرگ رمزنگاری خارج شده است. شاخص جریان خروج دارایی از صرافی ها، نشانه افزایش خروجی و کمبود عرضه اتریوم است.

جالب اینجاست که فعالیت نهنگ ها نیز در شبکه اتریوم افزایش چشمگیری داشته است. بیش از 188 میلیون دلار اتریوم در یک تراکنش بین دو کیف پول رمزنگاری ناشناس جابجا شد.

با تأیید اخبار مربوط به راه اندازی صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در هفته آینده، کارشناسان منتظر هستند که بعد از آن نوبت به اتریوم برسد. تحلیلگران معتقدند که پس از تأیید ETF بیت کوین ، ورود سرمایه به اتریوم و سایر آلت کوین ها افزایش می یابد. پیش از این گفتیم که شماری از تحلیلگران با حفظ دیدگاه صعودی خود نسبت به این ارز، انتظار دارند قیمت اتر تا مرز 8000 دلار افزایش یابد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: fxstreet



منبع