بولدوس(Bholdus)، یک پلتفرم بلاکچین جدید، مناسب برای انواع موارد استفاده از دیفای (DeFi) و NFT، یک نقطه عطف مهم را به دست آورده است.

سرتیک(Certik)، Bholdus را ممیزی کرد

بر اساس انتشار Certik Report، یک پلتفرم بلاک چین با عملکرد بالا برای برنامه های غیر متمرکز، ممیزی امنیتی پایگاه کد خود را با موفقیت گذرانده است.

 

Certik، یک فروشنده درجه یک امنیت سایبری بلاک چین است. تقریباً همه محصولات تایر1 (Tier-1)، از جمله آوه فایننس (AAVE) ، پالی گان نتورک (MATIC) ، بایننس اسمارت چین (BSC) ، ترا (LUNA) ، برن فایننس (YFI) و چیلیز (CHZ) را ممیزی کرد.

Bholdus پس از ارزیابی امنیت قراردادهای هوشمند خود توسط Certik، امتیاز 89 از 100 را کسب کرد. چنین نمره بالایی، پس از تجزیه و تحلیل امنیتی و مجموعه ای از تست های نفوذ، توسط کارشناسان ثبت شد.

این بدان معناست که حسابرسی آسیب پذیری های بحرانی خطرهای بالقوه برای مشتریان صفر است. همچنین، زیرساخت Bholdus در برابر حملات مقاوم است. بنابراین مطابق گزارش Certik، اطلاعات شخصی و دارایی های کاربران 100 درصد امن میباشند.

Bholdus با امتیاز 89 از 100، به ارزیابی بالایی از امنیت سیستم خود دست یافت. همچنین، 98 درصد از علاقه مندان CetriK به این پروژه رای دادند و آن را به عنوان یک پلتفرم امن، برای برنامه های غیر متمرکز تشخیص دادند.

معرفی Bholdus ، یک بلاک چین اثبات سهام نامزدشده (NPoS) برای دوران دیفای

Bholdus، یک بلاک چین منحصر به فرد است که بر اساس پروتکل NPoS تعیین شده است. این بلاک چین که در ماه می 2021 (اردیبهشت 1400) معرفی شد، به عنوان یک محیط میزبانی برای بازارهای توکن غیر قابل تعویض (NFT) و پروتکل های مالی غیر متمرکز (DeFi) توجه زیادی را به خود جلب کرد.

در شبکه آزمایشی خود، Bholdus به طور یکپارچه با اتریوم (Ethereum)، اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند، همکاری می کند. توکنومیک Bholdus، حول محور اصلی مدیریت و ابزار مفید آن، BHO، ساخته شده است.

BHO در بایننس اسمارت چین به عنوان یک توکن BEP-20 صادر شده است و اکنون برای روشهای استیکینگ در دسترس است. BHO در صرافی پنکیک سوآپ وی 2 (CAKE)، بزرگترین پلتفرم تجاری غیرمتمرکز رمزنگاری در بایننس اسمارت چین، فهرست شده است. در حال حاضر ، BHO به صورت جفت با رپد بایننس کوین (WBNB) قابل معامله است.

مدت کوتاهی پس از اعلام نتایج ممیزی امنیتی، قیمت توکن BHO تقریباً 25 درصد اضافه شد تا رکورد جدید تاریخی خود را در قیمت بیش از 0.074 دلار ثبت کند.

شبکه اصلی Bholdus قرار است تا پایان سه ماهه چهارم سال 2021 (پاییز 1400) راه اندازی شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع