access_time39 دقیقه قبل

زپر (Zapper) یک پلتفرم مدیریت دارایی‌ها در دنیای دیفای است، که امکانات جالبی به کاربران ارائه می‌دهد. این پلتفرم به تازگی فصل دوم جوایز خود را شروع کرده و با انجام تعدادی تسک، می‌توانیم امتیازهای خود را افزایش دهیم و در نهایت، جوایز Zapper را دریافت کنیم.

 

امکانات پلتفرم Zapper

پلتفرم Zapper امکانات زیادی ارائه می‌دهد که در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم.

-گزینه Exchange برای سواپ کردن حدود ۳,۰۰۰ توکن بر روی ۴ شبکه اتریوم، بایننس اسمارت چین (BSC)، پالیگان و آوالانچ
-Pool برای تامین نقدینگی در ۴ شبکه اتریوم، Binance Smart Chain، پالیگان و آوالانچ
-Farm برای فارم کردن یا Yield Farming در شبکه‌های اتریوم، پالیگان و BSC
-تامین سرمایه در بخش Savings روی شبکه‌های اتریوم و پالیگان
-صندوق‌ها یا Vaultها در شبکه‌های اتریوم و Polygon
-پل یا بریج (Bridge) که در حال حاضر تنها برای تبدیل اتر و توکن‌های ERC20 به شبکه پالیگان ارائه می‌شود و شبکه آپتیمیزم (Optimism) به زودی به آن اضافه خواهد شد
-بخش Address Book برای انتخاب نام برای آدرس‌های کیف پول خود برای سهولت در یافتن آدرس‌ها.

کسب درآمد با پلتفرم Zapper
برای کسب درآمد با پلتفرم Zapper، شما نیاز به انجام تعدادی تسک دارید که با انجام هر کدام از آنها، امتیاز مربوطه به شما افزوده می‌شود. امتیازها شامل ۲ بخش هستند:

XP: این امتیازها برای افزایش سطح کاربری آدرس ما به کار می‌روند و اگر به سطح یا Level پنجم برسیم، می‌توانیم آخرین تسک، یعنی قرار دادن یکی از NFTهای پلتفرم زپر به عنوان عکس پروفایل کیف پول را انجام دهیم و امتیاز آن را دریافت کنیم.
Volt: این امتیاز به صورت مخفف V نمایش داده می‌شود. ولت‌ها برای ساخت کارت‌ها یا توکن‌های NFT این پلتفرم به کار می‌روند. این توکن‌های بی‌همتا برای افزایش امتیاز ما بسیار موثر هستند و همچنین می‌توانید آنها را در بازار OpenSea به فروش برسانید.

هر چه امتیاز شما بیشتر باشد، جوایز بهتر و نفیس‌تری دریافت خواهید کرد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این تسک‌ها را به طور مداوم دنبال کنید و آنها را انجام دهید.

تسک اول: سر زدن به سایت Zapper.fi (هر روز)

تسک دوم: تامین نقدینگی در استخرها یا خارج کردن نقدینگی از آنها (هفتگی)

تسک سوم: استفاده از Exchange و سواپ کردن (هفتگی)

تسک چهارم: گذاشتن نقدینگی در بخش Save (هفتگی)

تسک پنجم: قرار دادن یکی از NFTهای زپر به عنوان عکس پروفایل کیف پول (یک بار برای هر آدرس)

برای انجام هر تسک، شما باید با کیف پول متامسک خود به پلتفرم زپر متصل باشید و تراکنش‌ها را تایید کنید. همچنین برای Claim یا برداشت امتیازها باید تراکنش‌ها را در متامسک امضا یا Sign کنید.

پلتفرم Zapper از کیف‌پول‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند، اما Metamask به این دلیل که از چندین شبکه پشتیبانی می‌کند، برای استفاده در پلتفرم زپر مناسب‌تر است.

پیشنهاد می‌کنیم که از شبکه‌هایی غیر از اتریوم استفاده کنید؛ زیرا کارمزد تراکنش‌های این شبکه بسیار بالاست و چون این تسک‌ها هر هفته باید انجام شوند، هر چه کارمزد کمتری بپردازید، به نفع شماست.

کارت‌های NFT پلتفرم Zapper
کارت‌های بی‌همتای این پلتفرم به ۴ دسته تقسیم می‌شوند و در قسمت Rewards قرار دارند:

عمومی یا Common: این دسته از کارت‌ها را می‌توانید با پرداخت ۱,۰۰۰ ولت به ازای هر کارت، بسازید.
نقره‌ای یا Silver: این نوع کارت‌ها را باید با پرداخت ۳ کار عمومی و یا ۳,۰۰۰ ولت بسازید. دقت کنید که ۳ کارتی که پرداخت می‌کنید، سوزانده یا Burn می‌شوند و در ازای آنها، یک کارت نقره‌ای دریافت می‌کنید. کارت‌های Silver کمیاب‌تر و گران‌تر از کارت‌های معمولی هستند.
طلایی یا Gold: کارت‌های طلایی در ازای سوزاندن ۳ کارت نقره‌ای و یا پرداخت ۹,۰۰۰ ولت ساخته می‌شوند و کمیاب‌تر و گران‌قیمت‌تر از دو نوع کارت قبلی هستند.
جایزه یا Trophy: این کارت‌ها از ۳ نوع قبلی کمیاب‌تر و گران‌تر هستند و هر کدام در بازار اوپن سی، حدود ۳ اتر قیمت دارند. این کارت‌ها را نمی‌توانید با ولت بخرید و تنها باید ۳ کارت طلایی در ازای آن پرداخت کنید.



منبع