access_time4 دقیقه قبل

(رویترز) – سهام شرکت دیجیتال ورلد (NASDAQ:DWAC)، روز پنجشنبه پس از آنکه در فهرست عمومی اعلام کرد برای ایجاد یک برنامه رسانه های اجتماعی جدید به نام TRUTH Social با مشاغل متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، ادغام می شود، 80 درصد افزایش یافت .

این شبکه اجتماعی که با توافق با گروه رسانه و فناوری ترامپ شکل گرفته است، روز چهارشنبه اعلام کرد که برنامه راه اندازی بتا را در ماه آینده و عرضه کامل آن در سه ماهه اول سال 2022 (سه ماهه آخر 1400) اعلام می کند.

ترامپ در بیانیه مطبوعاتی خود گفت که TRUTH Social پس از ممنوعیت ورود توئیتر (NYSE:TWTR) از سوی پلتفرم خود، راه اندازی خواهد شد. توییتر و فیس بوک (NASDAQ:FB) حساب ترامپ را پس از اعتراض صدها طرفدارش در کنگره آمریکا در 6 ژانویه (17 دی 1399) در پی سخنرانی خشونت آمیزی که وی به دروغ ادعا کرد انتخابات 2020 (1399) از طریق تقلب گسترده در رای گیری انجام شده است، تعلیق کردند.

توییتر دریافت که پست های ترامپ، سیاست “تجلیل از خشونت” آن را نقض می کند. فیس بوک دریافت که ترامپ خشونت در ارتباط با حمله مرگبار 6 ژانویه (17 دی 1399) که در آن شورشگران تلاش کردند تا مجوز رسمی کنگره برای از حذف وی در انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن را مسدود کنند، ستایش کرده است.

خرید جهانی دیجیتال، به رهبری بانکدار سرمایه گذاری سابق پاتریک اورلاندو، حداقل چهار SPAC راه اندازی کرده است و قصد دارد تا دو SPAC دیگر را راه اندازی کند، اما هنوز هیچ یک از آن ها معامله ای را تکمیل نکرده است.

شرکت های خرید ویژه یا SPAC از پول جمع آوری شده از طریق عرضه اولیه عمومی برای به دست آوردن یک شرکت خصوصی در سهام استفاده می کنند.

گروه رسانه ای و فناوری ترامپ اعلام کرد در صورتی که هیچ یک از سهامداران شرکت، خرید با وجه نقد سهام را انتخاب نکنند، 293 میلیون دلار پول نقد دریافت می کند که Digital World Acquisition در امانت آن بوده است.

 

 

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Investing.com



منبع