access_time8 دقیقه قبل

شرکت توکن های غیرمثلی Candy Digital، مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه برای توسعه جایگاه محصولات و قابلیت های خلاقانه خود تأمین کرده است، که نقطه عطف دیگری برای بازار NFT محسوب می شود.

این بودجه برای گسترش محصولات NFT شرکت Candy Digital در بازارهای جهانی ورزش، از جمله ایجاد تجربه های جدید برای طرفداران مورد استفاده قرار می گیرد. همکاری های فعلی Candy شامل لیگ بیس بال، بازیکنان بیس بال، اتحادیه Race Team و چندین ورزشکار کالج است.

ورزش های حرفه ای به طور فزاینده ای به NFT به عنوان راهی برای تقویت مشارکت هواداران روی می آورند، به ویژه در پی همه گیری کووید ۱۹، که منجر به ضرر ۱۸ میلیارد دلاری در لیگ های بزرگ جهان شد. بر اساس گفته غول کارت های اعتباری یعنی ویزا، این ضرر در نتیجه قرنطینه، فشارهای بیشتری را بر ورزش های حرفه ای وارد کرده است تا “تنوع در درآمدزایی و تمرکز بر فناوری” را به عنوان راهی برای جلب توجه مجدد طرفداران بدانند.

به گفته DappRadar، خرید NFT ها در سه ماهه سوم افزایش یافته و فروش کلکسیون های دیجیتال به رکورد ۱۰/۷ میلیارد دلار رسیده است. این نشان دهنده افزایش هشت برابری نسبت به سه ماهه قبل است. OpenSea همچنان بزرگترین بازار فروش NFT است، اما به زودی با ورود برند های تجاری بیشتر به این فضا می تواند تغییر کند.

همانطور که Cointelegraph اخیراً گزارش داده است، صرافی رمزارزی Coinbase قصد دارد بازار NFT خود را راه اندازی کند. در لیست انتظار “Coinbase NFT” در مدت ۴۸ ساعت ۱/۱ میلیون نفر ثبت نام کردند. در همین حال، Binance، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان از نظر حجم معاملات، پلتفرم NFT خود را در ماه ژوئن (خرداد) راه اندازی کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع