access_time6 ساعت قبل

بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده های YouGov بریتانیایی منتشر شده است، 45 درصد از بریتانیایی ها به منظور مبارزه با تغییرات آب و هوایی با ممنوعیت ارزهای رمزپایه موافق هستند.

به طور شگفت انگیزی، این نظرسنجی اختلاف نسلی را در مورد این مسئله نشان می دهد. در حالی که 63 درصد از افراد بالای 65 سال از این ممنوعیت حمایت می کنند، تنها 21 درصد از بریتانیایی های بین 18 تا 34 سال احساسات خود را با آن ابراز می کنند.

رای دهندگان محافظه کار بیشتر در مقایسه با رای دهندگان حزب کارگر (به ترتیب 55 و 44 درصد) از ممنوعیت استقبال می کنند.

زنان بریتانیایی دو برابر کمتر از مردان با ممنوعیت رمزنگاری مخالف هستند، اگرچه تفاوت های جنسیتی در میان کسانی که از سرکوب حمایت می کنند چندان مشهود نیست.

 

 

مشکل مصرف انرژی

در حالی که چندین سال است مصرف انرژی بیت کوین را محکوم می کنند، این مشکل با گذشت زمان با افزایش شبکه حادتر می شود. رمزارز برتر در حال حاضر به انرژی بیشتری نسبت به آرژانتین نیاز دارد و بحث های پرحجم در مورد قابلیت استفاده و کاربرد استخراج را دامن می زند.

حتی برخی از کسانی که به دلیل بیت کوین ثروتمند شدند، اکنون از تاثیرات زیست محیطی آن انتقاد می کنند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک مهندس نرم افزار آلمانی یک میلیون یورو بیت کوین به حزب سبز آلمان اهدا کرد و ادعا کرد که برای کره زمین مضر است.

با این حال، حتی منتقدان بیت کوین هم معتقدند که قرار دادن بست ها در رمزنگاری نمی تواند از بحران آب و هوا جلوگیری کند. نظرسنجی YouGov فوق الذکر، نشان می دهد که تنها 26 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که این ممنوعیت مثمر ثمر خواهد بود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع