access_time4 دقیقه قبل

یازده تابلو نقاشی پیکاسو و دیگر آثاری که به تبدیل کردن لاس وگاس به مقصدی باورنکردنی برای هنر کمک کردند روز شنبه در حراجی به قیمت بیش از 100 میلیون دلار فروخته شد.

حراج ساتبی در هتل بلاجیو در لاس وگاس ، جایی که آثار سالها در آن به نمایش گذاشته شده بود ، برگزار شد و دو روز قبل از تولد 140 سالگی هنرمند اسپانیایی در 25 اکتبر برگزار شد.

پنج تا از نقاشی ها روی دیوارهای رستوران ناهارخوری عالی بلاجیو ، پیکاسو، آویزان شده بود. این رستوران همچنان 12 اثر دیگر پیکاسو را به نمایش می گذارد.

بالاترین قیمت را نقاشی 1936 “Femme au beret rouge-orange” از معشوقه و منبع الهام پیکاسو ماری-ترز والتر به دست آورد که 40.5 میلیون دلار فروخته شد ، چیزی در حدود 10 میلیون دلار بیش از برآورد پیش فروش.

پرتره های بزرگ “Homme et Enfant” و “Buste d’homme” به ترتیب 24.4 میلیون دلار و 9.5 میلیون دلار فروخته شد ، در حالی که آثار کوچکتر روی سرامیک ، مانند “Le Dejeuner sur l’herbe” که  2.1 میلیون دلار به فروش رسید ، سه یا چهار برابر بیش از برآورد پیش فروش آنها به فروش رسید.

اسامی خریداران فاش نشد.

فروش شنبه بخشی از پیشنهاد گروه  کازینو و هتل MGM Resorts (NYSE: MGM) برای تنوع بیشتر مجموعه گسترده خود در جهت در بر داشتن آثار هنری بیشتری از زنان ، افراد رنگین پوست و ملل نوظهور و همچنین هنرمندان LGBTQ و هنرمندان دارای معلولیت بود.

موزه ها و گالری های هنری آمریکا در تلاش هستند تا مجموعه های خود را در پی توجه گسترده فرهنگی در سال 2020 به دلیل نژادپرستی در همه سطوح جامعه ایالات متحده ، گسترش دهند.

مطالعه کتابخانه عمومی علوم 2019 در 18 موزه برجسته ایالات متحده نشان داد که 85 درصد از هنرمندانی که آثارشان نمایش داده شده سفیدپوست و 87 درصد مرد هستند.

مجموعه هنرهای زیبا MGM Resorts دارای 900 اثر از 200 هنرمند است ، از جمله قطعات مدرن باب دیلن و دیوید هاکنی. این کار بیش از 20 سال پیش توسط استیو وین ، مالک سابق بلژیو و مدیر اجرایی سابق وین ریزورت (NASDAQ: WYNN) آغاز شد. 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:investing



منبع