access_time2 ساعت قبل

بازار کریپتو برای 10 رمزارز برتر بازار ، در خون غرق شده است. این درحالی است که تنها شیبا اینو(SHIB) در 24 ساعت گذشته ، 77.5 درصد رشد کرده و به هفتمین رمزارز بزرگ بازار تبدیل شده است.

مهمتر از آن، این است که در حال حاضر این آلت کوین با عبور از دوج کوین ، به بزرگترین میم کوین بازار تبدیل شده است. شیبا اینو نه تنها از رقیب اصلی خود، دوج کوین ارزشمندتر است، بلکه امروز حتی موفق به عبور از پولکادات(DOT) ، یو اس دی کوین(USDC) و ریپل (XRP) نیز شد. درحال حاضر ،ارزش بازاری شیبا اینو تنها نیازمند جهش 5 میلیارد دلاری دیگر است تا از سولانا نیز پیشی بگیرد.

شیبا اینو با ثبت رکورد 0.00008748 دلاری، نهمین رکوردی است که در دو هفته گذشته به ثبت رسانده است.

درواقع ، شیبا اینو یک شرکت هندی بوده است و ارزش بازاری آن تنها در 12 ساعت دوبرابر شد.

بر اساس سایت کوین دسک ، روند صعودی شیبا اینو به واسطه فعالیت آدرس های متعلق به سرمایه گذاران حقوقی هدایت می شود. مالکان این آدرس ها با ارائه و استخراج نقدینگی در پروتکل‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ، بالغ بر 100,000 دلار درآمد کسب کرده‌اند. طبق داده‌های شرکت تحلیل بلاک چین نانسن، این کیف های پول‌  از ابتدای هفته جاری تا به حال ، حدود 160 میلیون دلار از این توکن خریداری کرده اند.

بر اساس داده های پلتفرم تحلیل سنتیمنت ، تراکنش های شیبا اینو به ارزش حداقل یک میلیون دلار از ابتدای اکتبر(اواسط مهر) افزایش یافته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: businessinsider



منبع