access_time3 ساعت قبل

به گزارش بلومبرگ، جی پی مورگان(JPMorgan)، غول بانکداری ایالات متحده، ادعا می کند که ارزش منصفانه بیت کوین 35000 دلار است که 44 درصد کمتر از قیمت فعلی آن، یعنی 63300 دلار میباشد.

تخمین آن، بر اساس مقایسه نوسانات ارز دیجیتال با طلا میباشد.

در حال حاضر، بیت کوین، چهار برابر فرارتر از طلا است.

جی‌پی مورگان، علی‌رغم اینکه اشاره می‌کنند که احتمالاً افزایش بیشتری در این مارکت وجود دارد، می‌گوید که قیمت‌های بالا «غیرجذاب» هستند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، میلیاردر، پیتر تیل(Peter Thiel) نیز معتقد است که بیت کوین ممکن است بیش از 60000 دلار قیمت داشته باشد، و ادعا کرد که ارزش گذاری عظیم آن، می تواند نشانه ای از تورم خارج از کنترل باشد.

با این گفته، این غول بانکی معتقد است که برترین ارز دیجیتال، بیت کوین، می تواند در سال 2022 (1401) به 100,000 دلار برسد، مگر اینکه نوسانات آن، کاهش قابل توجهی داشته باشد:

“این موضوع، ایده هدف قیمت 100 هزار دلار یا بالاتر بیت کوین را به چالش می کشد، که به نظر می رسد توافق فعلی برای سال 2022 باشد. هدف بیت کوین پایدار، در غیاب کاهش قابل توجهی در نوسانات بیت کوین است.”

ماه گذشته، جیمی دیمون(Jamie Dimon)، مدیر عامل جی‌پی مورگان، پس از اینکه بیت‌کوین را «بی‌ارزش» خواند، جامعه ارزهای دیجیتال را عصبانی کرد.

املاک و مستغلات به جای کریپتو

جی‌پی مورگان انتظار دارد که حوزه کریپتو در سال 2022، به روند صعودی خود ادامه دهد و رشد متوسط ​​15 درصدی را پیش‌بینی می‌کند.

با این حال، این غول بانکی به سرمایه گذاران توصیه می کند که از طبقه دارایی های بی ثبات به نفع بخش املاک و مستغلات، اجتناب کنند.

جی پی مورگان انتظار دارد که قیمت املاک مسکونی و تجاری به دلیل بهبود انتظارات از رشد اقتصادی، افزایش یابد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع