access_time35 دقیقه قبل

این محصول جدید به طور قابل توجهی قابلیت استفاده، ایمنی و شفافیت بازارهای توکن های غیرمثلی (NFT) را ارتقا خواهد داد.

Bluzelle راه حل R2 را معرفی می کند
طبق اعلام رسمی که توسط تیم Bluzelle به اشتراک گذاشته شده است، ماژول ذخیره سازی داده غیرمتمرکز مورد انتظار آن یعنی R2، اکنون فعال است.

این تیم این نوآوری را به عنوان یک راه حل ذخیره سازی داده انعطاف پذیر و “غیرقابل توقف” برای استفاده اصلی تبلیغ می کند. این راه حل به عنوان یک پلتفرم میزبانی توزیع شده با امنیت بالا، در دسترس بودن بی نظیر و مقاوم در برابر سانسور عمل می کند.

تمام داده های موجود در سیستم توسط Bluzelle در یک شبکه توزیع شده از گره ها ذخیره می شود. این مزیت اصلی آن نسبت به سیستم فایل بین شبکه ای (IPFS) است. در حال حاضر، IPFS به عنوان “غیرمتمرکزترین” راه حل ذخیره سازی داده تلقی می شود.

تا حد زیادی، راه حل R2 تیم Bluzelle بازارهای کلکسیونی دیجیتال را به عنوان مخاطب اصلی خود هدف قرار می دهد. معماری peer-to-peer آن از بیش از ۵۰ گره تشکیل شده که برای ذخیره مقادیر زیادی از داده های مرتبط با تجارت NFT مناسب است.

Bluzelle معماری Mintable را فوق العاده می کند
پاول بینز (Pavel Bains)، مدیر عامل Bluzelle، تاکید می کند که این راه حل هیچ ایرادی در قابلیت استفاده و کاربر پسند بودن ندارد:

بارها و بارها در کریپتو شاهد راه‌حل‌هایی بودیم که به‌ اندازه کافی غیرمتمرکز، ایمن یا پیشرفته نیستند ولی یک معیار تبدیل می‌شوند. چرا؟ زیرا مردم بیش از هر چیز به قابلیت استفاده اهمیت می دهند و این عامل همیشه بر هر نوع معیار ایدئولوژیک یا «خوب بودن» غلبه خواهد کرد. به همین دلیل است که هدف راه حل ذخیره سازی فایل ما، غیرمتمرکز بودن بدون به خطر انداختن قابلیت استفاده است.

پلتفرم NFT درجه یک Mintable اولین پلتفرم در این صنعت است که از ابزارهای Bluzelle در عملیات خود استفاده می کند. زک بورکز (Zach Burks)، بنیانگذار و مدیرعامل Mintable، درباره محصول Bluzelle هیجان زده است:

با Bluzelle، ما یک راه حل ذخیره‌سازی فایل دائمی داریم که همیشه برای NFT‌ های شما غیرمتمرکز است. بنابراین تا ۵۰ سال آینده، آنها همچنان ارزشمند خواهند بود.

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، همکاری با استارت آپ های DeFi و NFT، هدف اصلی تیم Bluzelle در سال ۲۰۲۱ بوده است.

در ماه می (اردیبهشت)، این پروژه نسخه ۲.۰ خود را با قابلیت توسعه یافته منتشر کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع