مجموعه‌ های توکن های غیرقابل تغییر (NFT) ابر ستاره بالیوود، آمیتا باچان(Amitabh Bachchan)، پیشنهادهایی به ارزش 520,000 دلار دریافت کرده‌اند. این اتفاق در روز اول حراجی که توسط Beyondlife.Club برگزار شد، رخ داد. در ماه آگوست(مرداد)، BeyondLife.club منتشر کرد که باچان مجموعه NFT خود را همراه با Rhiti Entertainment و GuardianLink.io روی این پلتفرم عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این، حراج از اول نوامبر(10 آبان) آغاز شده و در 4 نوامبر(13 آبان) به پایان می رسد و در سایت BeyondLife.club میزبانی می شود. این حراج، توسط Guardian Link، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای غیرمتمرکز NFT در هند، پشتیبانی می‌شود.

طبق گزارشی، در روز اول حراج، مجموعه “Madhushala” باچان با 420000 دلار، بالاترین قیمت پیشنهادی را در هند دریافت کرد.

برای جزئیات این مجموعه، شعری از پدر این بازیگر است که با صدای خود سوپراستار(آمیتا) ضبط شده است. علاوه بر این، این حراج هفت پوستر امضا شده از فیلم‌های نمادین او و نیم دوجین کلکسیونی از «مجموعه‌های هنری و پوستر پانک‌ها و NFTها» را معرفی می‌کند.

باچان گفت:

“NFT ها فرصتی را به مردم ارائه می دهند تا صاحب یک قطعه معتبر از زمان های کمیاب و ارزشمند زندگی من شوند، از جمله داستان هایی از فیلم های من، روایت هایی از Madushala، برخی از پس زمینه ها و لحظاتی از فیلم های من، و این لحظات برای همیشه با آنها می ماند. هیجان از اینجا فقط در حال افزایش است زیرا تعداد پیشنهادات هنوز در روز دوم افزایش می یابد. این واقعاً یک لحظه پر افتخار برای بازار ما است که توانسته است نه تنها با موفقیت عرضه NFT را راه اندازی کند، بلکه اعتماد مخاطبان ما را نیز جلب کند.”

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:coinquora.com



منبع