پروژه کریپتو دراگونز ان اف تی (CryptoDragons NFT) بر بستر قدیمی‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، اتریوم(Ethereum)، یک تغییر دهنده بازی در عرصه کلکسیون دیجیتال خواهد بود.

معرفی CryptoDragons، یک متاورس جدید NFT

CryptoDragons، یک محصول یکپارچه است که به بخش توکن های غیر قابل تعویض (NFT) می پردازد. در هسته خود، این یک بازی چند شخصیتی است که در آن بازیکنان می‌توانند به پرورش، جمع‌آوری، مبارزه و کسب درآمد بر روی آیتم‌های درون بازی بپردازند.

از آنجایی که CryptoDragons به مشتریان خود توانایی کسب درآمد واقعی با مهارت های خود در بازی های غیرمتمرکز را می دهد، CryptoDragons یک پروتکل گیم فای (GameFi) فول استک است.

معماری دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد آن شامل عناصر مختلفی می‌شود، از جمله، زبان کاسیس (Kassis) نوشته شده هدفمند، لجند (LegendDNA بلاک‌چین و عرصه‌ی مبارزه برای مسابقات و چالش‌های چند نفره میباشد.

مایکل(Michael)، توسعه‌دهنده معروف اتریوم (ETH) تاکید می‌کند که طراحی بازی CryptoDragons به هر بازیکنی اجازه می‌دهد تا مراحل مختلفی از پیشرفت آیتم‌های خود را طی کند:

“اول، تخم‌های اژدها وجود خواهند داشت. از نظر گرافیکی، این تخم‌ها با هوش مصنوعی، با ژنوم انحصاری، با اژدهای مشترک، حماسی و افسانه‌ای در داخل آن‌ها تولید می‌شوند. این طبقه‌بندی به دلایلی انجام می‌شود، زیرا نوع خاصی از اژدها خواهد بود. همچنین درآمدزا میباشند. یعنی صاحبان آنها فقط با حفظ NFT های انحصاری خود، درآمد کسب خواهند کرد.”

نحوه پرده برداری از CryptoDragons DNA

برای تقویت موقعیت خود به عنوان یک پروتکل GameFi، توسعه دهندگان CryptoDragons یک کلاس ویژه از اژدها، به اصطلاح “لجندریز (Legendaries)” را برای کسب درآمد پیاده سازی کردند. صاحبان آنها 50 درصد از هزینه های پلتفرم را که برای پرورش اژدهاهای کلاس های دیگر افزایش می یابد، دریافت خواهند کرد.

Legendaries را می توان از تخم بیرون آورد یا پرورش داد. همانطور که توسط تیم محصول بیان شده است، اولین گزینه، بهترین گزینه است.

آنچه در مورد ارائه CryptoDragons خاص است، DNA منحصر به فرد آن است که توسط ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی توسعه یافته است. ساخت یک اژدهای NFT در مجموع 12000 ویژگی، 25 ژن و 16 تغییر در هر ژن را در برمی گیرد.

علاوه بر این، 30 تنوع رنگ برای هر عنصر وجود دارد. به این ترتیب، تعداد کل اژدها در این متاورس، یکی از بزرگترین ها در کل این بخش است.

شرکت در مبارزات، راه دیگری برای علاقه مندان به CryptoDragons، برای کسب درآمد از فعالیت های درون بازی است. برای مسابقات قهرمانی کشتی اژدها، برنامه نویسان آن یک “بتل آرنا (Battles Arena)” را به طور هدفمند ایجاد کردند. برنده مسابقات، یا حریف شکست خورده یا مقدار توافق شده اترها(Ether) را می گیرد.

ویژگی های قدرت هر اژدها در این متاورس، با ژنوم آن مرتبط است. به این ترتیب، نبردها و مسابقات، تجربه بازی واقعا شگفت انگیزی را هم برای مبتدیان حوزه رمزنگاری و هم برای گیمرهای حرفه ای، تضمین می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع