access_time5 ثانیه قبل

میثیکال گیمز(Mythical Games) از پایان سری جمع آوری سرمایه 150 میلیون دلاری خبر داد. این شرکت روز پنجشنبه این افزایش را با ارزش 1.25 میلیارد دلار انجام داد که توسط شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر جهانی Andreessen Horowitz رهبری می شد.
Mythical گفت که قصد دارد از این تزریق جدید سرمایه برای کمک به ادغام NFT ها در بازی ها استفاده کند. آریانا سیمپسون(Arianna Simpson)، شریک عمومی آندرسن، در بیانیه ای گفت:
“بنیانگذاران جان، جیمی و رودی تجربه زیادی در دنیای بازی دارند و تیمی در سطح جهانی برای حمایت از دیدگاه خود ساخته اند. ما خوشحالیم که با آنها همکاری می کنیم تا بازی NFT را به مرحله ای بزرگتر برسانیم.”

سایر سرمایه گذاران در این سری شامل شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر D1 Capital، 32 Equity (بازوی سرمایه گذاری لیگ ملی فوتبال)، ردبرد کپیتال(RedBird Capital)، Com2Us و رین گروپ( The Raine Group) به اضافه صرافی های ارزهای دیجیتال FTX و Binance Labs بودند. چندین صاحب امتیاز ورزشی حرفه‌ای نیز از جمله جاناتان کرافت(Jonathan Kraft) از نیوانگلند پاتریوتز و مایکل گوردون(Michael Gordon) از بوستون رد ساکس شرکت کردند. رایان تدر(Ryan Tedder) از OneRepublic گفت:
من به عنوان یک معتقد و سرمایه‌گذار اولیه در فناوری بلاک چین و NFTها و به‌عنوان یک معتقد خیلی زودتر به بازی‌های ویدیویی، خوشحالم که به شرکتی کمک می‌کنم که نه تنها می‌داند دنیا در بازی و فناوری کجاست، بلکه می‌داند به کجا می‌رود. ”
Mythical قبلاً در ماه ژوئن(خرداد) یک سری 75 میلیون دلاری را اعلام کرد، در همان ماه که Andreessen Horowitz بزرگترین صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال را راه اندازی کرد. این صندوق یک چهارم میلیارد دلار سری C را برای پلتفرم بلاکچین Alchemy در ماه اکتبر(مهر) هدایت کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع