access_time2 ساعت قبل

شرکت Beyond Meat در روز چهارشنبه درآمد سه ماهه چهارم را کمتر از برآوردها پیش بینی کرد، که نشان دهنده تداوم ضعف تقاضا از سوی فروشگاه های مواد غذایی است که محصولات گوشتی گیاهی آن را می فروشند و باعث افت ۱۰ درصدی سهام آن در معاملات شده است.

Beyond Meat (NASDAQ:BYND) ماه گذشته پیش بینی درآمد سه ماهه سوم خود را کاهش داد زیرا این تولیدکننده گوشت که بخش عمده درآمد خود را از خرده فروشان بدست می آورد، با کاهش خرید همبرگرها و سوسیس های گیاهی توسط مردم روبرو شد.

این شرکت همچنین تعداد زیادی از مشکلات دیگر را که به تجارت آن ضربه می‌زنند، از جمله کمبود نیروی کار که منجر به تأخیر در ذخیره‌سازی در قفسه‌ ها و آب‌ و هوای نامساعد که باعث آسیب به موجودی انبار شده در یکی از تأسیسات آن شده است، اعلام کرد.

طبق داده های IBES از Refinitiv، این شرکت گفته که انتظار دارد درآمد خالص سه ماهه چهارم آن بین ۸۵ تا ۱۱۰ میلیون دلار در مقایسه با برآوردهای تحلیلگران که ۱۳۱/۶ میلیون دلار بوده است، باشد.

بر اساس داده های IBES از Refinitiv، درآمد خالص در سه ماه منتهی به ۲ اکتبر (۱۰ مهر) این شرکت ۱۲/۷ درصد افزایش یافته و به ۱۰۶/۴ میلیون دلار رسیده است، در حالی که برآوردها ۱۰۹/۲ میلیون دلار بود.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: investing 



منبع