access_time2 دقیقه قبل

برایان شرودر(Brian Shroder) در حالی که تنها یک ماه است به عنوان مدیر عامل Binance.US فعالیت دارد، این توییت غافلگیرکننده را اوایل عصر امروز منتشر کرد.

همانطور که او در این پیام ادامه داد جزئیات هنوز باید مشخص شوند.

000 - بایننس یو اس، ایردراپ Songbird را به هولدرهای XRP اهدا خواهد کرد

شرودر جایگزین مدیرعامل سابق Binance.US – برایان بروکس – شد که در ماه آگوست(مرداد) پس از تنها سه ماه حضور در این پست، استعفا داد. Binance.US شریک آمریکایی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است. شایان ذکر است که گروه جهانی بایننس در 28 اکتبر(6آبان) اعلام کرد که چگونه از برنامه ایردراپ Flare’s Songbird (SGB) برای دارندگان XRP در پلتفرم خود پشتیبانی می کند.

بایننس اخیراً تحت سختگیری شدید نظارتی قرار گرفته است. به عنوان مثال، آژانس نظارت مالی بریتانیا بایننس را از هرگونه تراکنش نظارتی در آن کشور منع کرد، در حالی که تنظیم‌کننده‌های ژاپنی ادعا کردند که صرافی به‌طور غیرقانونی در آنجا فعالیت می‌کند. اینجا در ایالات متحده، بایننس توسط آژانس های مالیاتی، وزارت دادگستری و کمیسیون معاملات آتی کالا مورد بازجویی قرار می گیرد.

این خبر از شرودر نقطه روشنی در میان ابرهای طوفانی اخیر است. روز سه‌شنبه، شرودر پیامی خوش‌بینانه و سرزنده درباره تمرکز شدید خود بر خدمات مشتری منتشر کرد.

“در آینده، سازمان ما حتی مشتری محورتر خواهد بود و ما از قبل شروع به برداشتن گام های روشن و معنادار در این مسیر کرده ایم. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم تا بتوانیم به درجه بالایی از خدمات مشتری که می‌خواهم Binance.US به آن معروف شود، انجام دهیم، اما تیم و من مایلیم برای جلب اعتماد شما تلاش کنیم.”

به نظر می رسد که احترام به تعهد ایردراپ SGB به دارندگان XRP در پلتفرم ایالات متحده آن، گامی قوی در جهت دستیابی به این هدف و بازگرداندن اعتماد مشتریان به برند Binance.US است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:u.today



منبع