access_time6 دقیقه قبل

ممکن است به زودی از صادرکنندگان استیبل کوین‌هایی مانند تتر (USDT) و USD Coin (USDC) خواسته شود که تحت قوانین مشابه بانک‌ها کار کنند، اما ظاهراً این امر مدیر عامل سیرکل(Circle)، صادرکننده USDC ،را نمی‌ترساند.
جرمی آلر(Jeremy Allaire)، مدیر عامل Circle، با اظهار نظر در مورد پیشنهاد دولت بایدن برای کار بر روی مقررات بانکی برای صادرکنندگان استیبل کوین، موضع حمایتی از این توصیه اتخاذ کرد. او تاکید کرد که هدف پیشنهادی برای تنظیم ناشران استیبل کوین دلار در سیستم مالی ایالات متحده به عنوان بانک ها در سطح فدرال توسط فدرال رزرو نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی برای رشد صنعت است.
آلر خاطرنشان کرد که گام‌های فعلی مقررات کنونی متمرکز بر انتقال پول را به یک زیرساخت بسیار اساسی‌تر در هسته آینده بانکداری و بازارهای سرمایه ارتقا می‌دهد.

آلر اظهار داشت: وقتی بازار استیبل کوین به صدها میلیارد در گردش و تریلیون ها تراکنش افزایش یابد، خطرات بازارهای مالی و ثبات مالی بسیار مهم تر می شود.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پیشنهاد دولت بایدن با هدف ایجاد یک “منشور با هدف خاص” جدید برای صادرکنندگان استیبل کوین است که آنها را در رده بانک ها قرار می دهد. Allaire معتقد است که جزئیات مربوط به منشور بانکی برای یک شرکت رمزارزی ممکن است به مرور زمان با FDIC و سایر آژانس‌هایی که بر بانک‌ها نظارت دارند، بررسی شود.
استیبل کوین ها به یک نقطه اصلی صحبت برای قانونگذاران تبدیل شده اند. گزارش شده است که در ماه سپتامبر(شهریور)، وزارت خزانه داری ایالات متحده چندین جلسه برای بررسی خطرات استیبل کوین برای کاربران، بازارها یا سیستم مالی برگزار کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع