access_time29 دقیقه قبل

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جهانی اخیر، بیش از نیمی از Gen Z (متولدین بین 1997 تا 2012) و بیش از یک سوم از Millennials (متولدین بین 1980 تا 1996) از دریافت حقوق در قالب ارزهای دیجیتال استقبال می کنند.

چگونگی انجام مطالعه

این تحقیق توسط گروه deVere، یک سازمان مشاوره مالی، مدیریت دارایی و فین‌تک پیشرو انجام شد و بیش از 750 مشتری زیر 42 سال را با استفاده از برنامه موبایل deVere Crypto مورد بررسی قرار داد و نظرات شرکت‌کنندگان را در بریتانیا، اروپا آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا، استرالیا و آمریکای لاتین جمع کرد. سازمان دهندگان مطالعه حدس می زنند که چون این دو قشر بومیان دیجیتالی هستند که با فناوری فعلی و رمزارزها بزرگ شده اند، تمایل بیشتری به پذیرش این نوآوری ها به عنوان آینده مالی خود دارند.

نایجل گرین، مدیرعامل و بنیان‌گذار deVere در بیانیه مطبوعاتی شرکت و گزارش‌های رسانه‌ای اظهار داشت: آن‌ها با استفاده و درک ارزش و پتانسیل عظیم ارزهای دیجیتال مشکلی ندارند. جایی که موسسات مالی قدیمی و دولت ها کنترل دارند.” “به نظر می رسد آنها به یک ارز دیجیتال و سیستم پرداخت غیرمتمرکز مستقل به جای یک سیستم سنتی که در آن موسسات مالی قدیمی و دولت ها کنترل دارند اعتماد دارند.”

اقشار سن پایین‌تر نیز احتمال بیشتری برای خرید کریپتو دارند

این یافته‌ها با داده‌های اخیر منتشر شده در Statista.com مطابقت دارد که نشان می‌دهد پذیرش سالانه توسط بزرگسالان آمریکایی برای خرید بیت‌کوین در تمام گروه‌های سنی افزایش می‌یابد. همانطور که در این نمودار مشاهده می شود، بیشترین افزایش سالانه در میان گروه های سنی جوانتر بوده است.

درصد افرادی که نشان می‌دهند “بسیار” یا “تا حدودی” احتمال دارد  در 5 سال آینده بیت‌کوین بخرند، 13 درصد در میان افراد 18 تا 34 ساله بین بهار 2019(1398) تا پاییز 2020(1399) افزایش یافته است.

گرین همچنین اظهار داشت: “آنها ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال، بدون مرز و جهانی را برای مقاصد تجاری و بازرگانی در اقتصادهای دیجیتالی فزاینده ای که در آن مشاغل در بیش از یک حوزه فعالیت می کنند، می بینند.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:u.today



منبع