access_time59 دقیقه قبل

میدانید که بلاکچین اتریوم یکی از بلاکچین‌های عمومی است که بسیاری از پلتفرم‌ها بر مبنای آن فعالیت می‌کنند‌. لیدو دائو نیز یکی از برنامه‌هایی است که بر بستر بلاکچین اتریوم عمل‌می‌کند و تولید شده است. لیدو به کاربران امکان می‌دهد بتوانند از اتریوم خود در فعالیت‌های زنجیره‌ای مانند وام، یا بازدهی مرکب استفاده کنند. البته لازم نیست زیر ساخت‌ها را حفظ کنید یا حداقل سپرده داشته باشید.

LDO رمز کاربردی بومی است که برای موارد زیر استفاده می شود:

اعطای حقوق حاکمیت در لیدو دائو.
مدیریت پارامترهای هزینه و توزیع.
مدیریت بر جمع و حذف اپراتورهای گره

ویژگی‌های توکن (LDO)
lido dao token پلتفرم خودمختار و غیرمتمرکزی است که می‌تواند بلاکچین‌های مختلف را کنترل کند.

اولین راه حلی که این بلاکچین ارائه داد، برای بلاکچین اتریوم ساخته بود و اکنون تلاش می‌کند تا این کار را به بلاکچین‌های دیگر توسعه دهد.

کاربرانی که از بلاکچین اتریوم استفاده کنند می‌توانند اترهای خود را به قراردادهای هوشمند لیدو واریز کنند و در ازای آن توکن دریافت نمایند. سپس لیدو با گره‌ای که دائو را انتخاب کرده است، ارتباط برقرار کرده و توکن‌ها را به آن الصاق می‌کند. وجوهی که از کاربران به دائو منتقل می‌شود و با گره‌ها منتقل می‌شود کاملا محفوظ است و گره‌ها از‌ دارایی کاربران اطلاعاتی ندارند.

برخلاف اتر، استیک در دائو نیازمند محدودیت مرتبط با کمبود نقدینگی نیست و هر زمان نیاز باشد می‌توان آن را منتقل نمود.

 

از سوی دیگر دائو هزینه‌های خدمات را جمع‌ آوری کرده و از آن برای بیمه، تحقیق، توسعه و ارتقا خود پروتکل لیدو دائو استفاده می‌کند. اعضای اولیه نیز به وسیله‌ی امضا در اتریوم ۲ شرکت می‌کنند.

آراگون‌ها سازمان‌هایی هستند که چارچوب کاملی را برای ساخت دائو ارائه می‌دهند، و ابزارهای استاندارد را برای دائو ارائه می‌دهند. لیدو دائو سازمانی آراگون است.

قراردادهای هوشمند، می‌توانند پروتکل قرارداد پایه را تمدید کرده و به این وسیله دائو را مدیریت کند

 

مزایای ارز دیجیتال لیدو دائو
دائو یکی از بهترین بسترها برای انتشار دائو است. به منظور کاهش خطر کاربران، سازندگان این پلتفرم معتقدند که بهتر است حقوق حاکمیت پارامتر را به جوامع غیر متمرکز توزیع کنیم. علاوه بر این:

لیدو به طراحی و محدودیت‌های عملکردی زنجیره بلوک وابسته است

از آنجا که توافق نامه تعهد اتریوم ۲.۰ نیز ممکن است تغییر کند، بنابراین لیدو را نیز می‌توان به عنوان قرارداد هوشمند قابل ارتقا تنظیم شود

سرمایه گذاری
ارائه دهنده بیمه باید در اکوسیستم انتخاب شود. لیدو برای تأثیرگذاری بیشتر بر تصمیم گیری توسط یک شخص یا تیم توسعه، به حاکمیت DAO نیاز دارد

مدل DAO می‌تواند هزینه‌های توسعه و ارتقا قرارداد هوشمند را از توکن DAO تامین نماید. DAO هزینه خدمات را از لیدو جمع می‌کند و از رای DAO برای بیمه، هزینه‌های توسعه و سایر هزینه‌ها استفاده می کند.

آینده ارز دیجیتال لیدو

این سازمان تلاش می‌کند ارائه دهندگان برتر صنعت، پروژه‌های مالی غیرمتمرکز و سرمایه گذاران را گرد هم آورد. لیدو دائو باعث می‌شود کاربران به یک مرجع متمرکز وابستگی نداشته باشند. این امر باعث می‌شود خطر شکست در یک نقطه از بین نرود‌. در نتیجه حاکمیت دفاتر توزیع شده و غیر متمرکز قوی‌تر می‌شود.

لیدو پلتفرمی است که با هدف از بین بردن بسیاری از مشکلات مرتبط با ذخیره اتریوم تولید شده و ارتقا یافته است. منظور از مشکلات اتریوم نقدینگی ناکافی، عدم تحرک و غیرقابل دسترس بودن است. با استفاده از لیدو برای شرط بندی، می‌توان کنترل کامل ETH مورد وثیقه خود را حفظ کرد. این بدان معنی است که هر مقدار وثیقه دارید یا اگر اصلا وثیقه ندارید می‌توانید بدون نگرانی این توکن‌ها را ذخیره نمایید و از استیک در اتریوم ۲.۰ بهره‌مند شوید.



منبع