access_time3 ثانیه قبل

خطوط هوایی امریکن (NASDAQ:AAL) و پلتفرم مسافرتی سوئیس Winding Tree روز سه‌شنبه اعلام کردند که مشارکتی را ایجاد کرده‌اند که خریداران شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا مستقیماً و بدون نیاز به واسطه به داده‌های خطوط هوایی ایالات متحده در پروازها دسترسی داشته باشند.
Winding Tree یک بازار غیرمتمرکز مسافرتی مبتنی بر اتریوم است که در سال 2017(1396) راه‌اندازی شد و می‌گوید هدف آن ارزان‌تر کردن سفر برای مصرف‌کنندگان و سود بیشتر برای تامین‌کنندگان است.
آژانس‌های مسافرتی و رزروکنندگان مسافرتی شرکتی در حال حاضر داده‌های خود را در مورد پروازها و اتاق‌ها از سیستم‌های توزیع جهانی (GDS) مانند آمادئوس و سابر (NASDAQ:SABR) دریافت می‌کنند.
پلتفرم Winding Tree به شرکت هایی مانند خطوط هوایی و اپراتورهای هتل اجازه می دهد تا موجودی موجود را مستقیماً برای آن مشتریان منتشر کنند.
نیل گیورین(Neil Geurin)، مدیر بخش دیجیتال و توزیع در امریکن، گفت: “ما همیشه به دنبال راه‌های نوآورانه‌ای هستیم تا مشتریان به راحتی به محتوا دسترسی داشته باشند.”

از طریق این مشارکت، Winding Tree چارچوبی را برای برنامه رزرو اوقات فراغت آمریکایی با خریداران شرکتی فراهم می کند. این برنامه قادر خواهد بود با پیشنهادات منحصر به فرد مستقیماً با امریکن ایرلاینز مذاکره کند.
پدرو اندرسون(Pedro Anderson)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Winding Tree، گفت: “در حالی که اتصال به بازار عمومی است، بلاک چین اتریوم تضمین می کند که هر رابطه منحصر به توافق خصوصی بین فروشنده و خریدار است که امکان قیمت گذاری محتوای شخصی شده بین دو طرف را فراهم می کند.”
در کنار فهرست رو به رشد شرکا، American Airlines به Air Canada می‌پیوندد تا از بازار غیرمتمرکز Winding Tree برای تعامل مستقیم‌تر با خریداران استفاده کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:investing



منبع