access_time13 دقیقه قبل

بنیاد IOTA آماده است تا شبکه Shimmer Staging و توکن اصلی آن، SMR را معرفی کند. اجرای Shimmer به ارتقای شبکه های بزرگ اجازه می دهد که به صورت عمومی تایید و آزمایش شوند.

علاوه بر توسعه، IOTA همچنین جوایزی را در شبکه خود معرفی می کند. این جوایز در بخشی از جامعه IOTA قرار خواهد گرفت و به سازندگان و کاربران IOTA اجازه می‌دهد در راه‌اندازی توکن منصفانه شبکه Shimmer بدون نگرانی در مورد پیشنهادات در مزایده‌ها یا فرآیندهای انتخاب شرکت کنند.

پیشرفت‌های جدید IOTA دو گام اساسی به سوی تمرکززدایی بیشتر و یک دفتر کل قابل برنامه‌ریزی برای چند دارایی محسوب می شود. انتظار می رود اولین ارتقاء مبتنی بر شبکه Shimmer به زودی معرفی شود. دو راه‌حل اول، قراردادهای هوشمند چند زنجیره‌ای منصفانه و توکن‌سازی بدون کارمزد خواهد بود. بروز رسانی های بیشتری نیز در آینده معرفی خواهد شد.

در حالی که راه‌حل‌ های جدید در حال توسعه هستند، Shimmer به‌عنوان یک بستر آزمایشی برای جامعه توسعه‌ دهندگانی که در حال حاضر قادر به ساخت موارد استفاده مختلف برای شبکه IOTA هستند، استفاده می‌شود.

توسعه دهندگان بر روی راه حل های نقشه راه رسمی IOTA تمرکز خواهند کرد، که شامل بروز رسانی های مهمی برای شبکه می شود که آینده با پتانسیل بالایی را برای شبکه و برنامه های غیرمتمرکز که در بالای آن ساخته می شوند، تضمین می کند.

Shimmer به گونه ای طراحی شده است که امکانات بیشتری را برای سازندگان و توسعه دهندگان فراهم کند تا قادر باشند با استفاده از یک لایه پایه بدون کارمزد و مقیاس پذیر، مرزهای dApps ،DeFi و NFT را جابجا کنند. این شبکه به طور انحصاری توسط جامعه اداره می شود و در اوایل سال ۲۰۲۲ راه اندازی خواهد شد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع