access_time29 دقیقه قبل

فلوکی اینو، یک رمزارز میم که خلقت آن از توله سگ شیبا اینویِ مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک الهام گرفته شده است، با اعلام همکاری با Kerala Blasters FC، پرطرفدارترین باشگاه فوتبال در هند، به تلاش بازاریابی خود ادامه می دهد.

به عنوان بخشی از این مشارکت، لوگوی ارز دیجیتال و وب سایت آن در سراسر فصل قهرمانان سوپر لیگ هند 2021-2022 در آستین سمت راست پیراهن باشگاه ظاهر خواهد شد.

در ماه فوریه، Kerela Blasters به ​​دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسید و اولین باشگاه فوتبال هند شد که به چنین نقطه عطفی دست یافت. همچنین 1.8 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.

بازاریابی فلوکی اینو مورد انتقاد قرار می گیرد

این تبلیغ پس از آن منتشر شد که Floki Inu، که با Shiba Inu و Dogecoin رقابت می کند، برای چسباندن تبلیغات خود در قطارها و اتوبوس های زیرزمینی در لندن در بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفت.

بر اساس گزارش بی بی سی، اداره استانداردهای تبلیغاتی (ASA) شروع به بررسی این کمپین بازاریابی فعال کرد.

فلوکی اینو در بیانیه خود این حمله را به عنوان “تلاش آشکار برای سانسور” محکوم کرد.

با وجود مخالفت ها، فلوکی اینو همچنین یک کمپین تبلیغاتی در هلند راه اندازی کرد.

FLOKI در 24 ساعت گذشته 4.5 درصد افزایش یافته است که روند نزولی را کاهش داده است.

هند در مسیر ممنوعیت تبلیغات کریپتو

به دلیل افزایش قیمت کریپتو، تبلیغات منتشر شده توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال، رویدادهای ورزشی هند را اشباع کرده که خشم دولت را برانگیخته است.

طبق گزارش‌های اخیر رسانه‌ها، هند در مسیر ممنوعیت تبلیغات «غیر مسئولانه» ارزهای دیجیتال است که نوید بازدهی بزرگ را می‌دهند. نخست وزیر نارندرا مودی اخیرا هشدار داده است که رمزارزها می توانند جوانان هندی را “تباه کنند”.

همچنین شایعه شده است که هند صرافی‌ها را برای لیست کردن کوینها بدون تأیید دولت ممنوع می‌کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:u.today



منبع