access_time33 دقیقه قبل

دنیای رمزارزها همیشه جامعه خود را شگفت زده می کند. این بار، آلت کوین ها در مرکز توجه قرار دارند، زیرا برخی از آنها به سمت ماه حرکت می کنند. به طور جزئی، Avalanche (AVAX) ،Elrond (EGLD) و Immutable X (IMX) در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی را ثبت کردند.

در زمان نگارش این مقاله، AVAX با قیمت ۱۱۸/۹۰ دلار معامله می شود، در حالی که EGLD قیمت خود را به بیش از ۳۴۰/۸۵ دلار رسانده است. IMX نیز با قیمت 8 دلار معامله می شود. قیمت‌های معاملاتی که این رمزارزها در حال حاضر دارند متعلق به ATH آنها است. در نتیجه، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در سرتاسر جهان این دارایی‌های دیجیتال را با دقت زیر نظر دارند.

این باعث شد که لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در یک توییت به آنها واکنش نشان دهد:

من معتقدم که رمزارزها تا سال ۲۰۲۲ با نوسانات بسیار، روند صعودی خود را ادامه خواهند داد. پس از آن شاهد یک بازار نزولی بزرگ هستیم، اما سطحی تر و بسیار کوتاه تر از نزول سال ۲۰۱۸.

از سوی دیگر، AVAX ،EGLD و IMX تنها برخی از دارایی های رمزارزی هستند که اکنون در حال رشدند. در واقع، در حال حاضر دارایی های دیجیتال زیادی در بازار وجود دارند که بزودی رشد خواهند کرد. اما هرگز بیت کوین، پادشاه رمزارزها را فراموش نکنید، که اکنون نیز برای پیشرفت بیشتر خود آماده است.

با تمام این دستاوردها، می‌توان گفت که دنیای رمزارزها اکنون بیش از هر زمان دیگری به تسلط بر اقتصاد مالی جهان نزدیک‌تر است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coinquora



منبع