access_time1 ساعت قبل

ویچین (VeChain) از زمان راه اندازی آن در ژوئن 2016 (خرداد 1395) همیشه به عنوان یک غول خفته ستایش می شد. در طی این مدت توانست خود را به موقعیت 23 برتر بازار تبدیل کند. بر اساس داده های CoinMarketCap، ویچین دوباره به ارزش بازار بیش از 9 میلیارد دلار بازگشته است.

از سوی دیگر، ارزش بازار ویچین در 17 نوامبر (26 آبان) 9.3 میلیارد دلار است، اما اخیراً این بازار به 8 میلیارد دلار کاهش یافته بود. با این حال، ویچین به 9 میلیارد دلار بازگشت و جایگاه خود را در رتبه 23 در کوین مارکت کپ تثبیت کرده است.

از آنجایی که قیمت ویچین همچنان روند صعودی خود را تجربه می کند، انتظار داشته باشید که گاوهای ویچین برای رسیدن به بالاترین رکورد جدید تلاش کنند. بنابراین، محدود کردن روند صعودی بیشتر با کاهش سریع به سمت 0.16 دلار شروع شد.

برای روشن شدن موضوع، ویچین با مدل آزمایش شده و بلاکچین به عنوان یک سرویس مورد توجه قرار گرفته است. در واقع، بسیاری از شرکای مطرح استفاده از بلاکچین ویچین را برای ساده کردن زنجیره تامین خود انتخاب کرده‌اند.

به عنوان مثال، در سال 2019 (1398)، والمارت اعلام کرد که با بنیاد ویچین برای ساده‌سازی مدیریت محصول بین تامین‌کنندگان، فروشگاه‌ها و مشتریان خود با استفاده از شبکه بلاکچین، همکاری می‌کند. این مشارکت به ویژه برای فروشگاه های والمارت در چین اتفاق افتاد.

در واقع، سرمایه‌گذاران رمزارزها از پتانسیل شبکه‌های رمزارزها و بلاکچین برای انتقال ارزش واقعی و نوآوری در اقتصاد استقبال می‌کنند، مطمئناً می‌توانند به ویچین به عنوان یکی از رمزارزهای پیشرو در این زمینه اشاره کنند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coinquora



منبع