access_time2 دقیقه قبل

گفتنی است که رقابت بازار ارز دیجیتال برای شیبا اینو(SHIB) به پایان نرسیده است و همچنان عواملی منجر به قرار گیری آن در کانون توجهات می شود. همین امروز ، خبری در خصوص پذیرش شیبا اینو منتشر شد. صبح روز یک شنبه، نمایشگاه خودرو وگاس (Vegas Auto Gallery) اعلام کرد که درحال حاضر ، رمزارز SHIB به عنوان شیوه پرداخت خود برای تمامی خودروهای لوکس وخارق العاده می پذیرد.

این بدان معناست که هر کسی می تواند از امروز بدون پول نقد، خودروهای لوکس علاقه مند خود را از طریق شیبا اینو خریداری کند. این شرکت همچنین اشاره کرد که اقدام برای پذیرش SHIB به عنوان شیوه پرداخت در خدمات آن ، هدف بلند مدت آن بوده است.

شایان ذکر است که نمایشگاه خودرو وگاس این خبر را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت و عنوان کرد که ما با افتخارخوشحالیم که چنین رویداد مهمی را پوشش می دهیم.

“شما درخواست کردید ، ما هم ارائه دادیم. هم اکنون با افتخار ،رمزارز #SHIBA را علاوه بر بسیاری از سایر رمزارز ها به عنوان شیوه پرداخت برای خریداری خودروهای لوکس و خارق العاده می پذیریم!”

قابل توجه است که این نمایشگاه خودرو علاوه بر شیبا اینو ، طیف گسترده ای از رمزارز ها را پشتیبانی می کند. امروز ، رویدادی مهم برای جامعه شیبا اینو محقق شد.

علاوه بر این، این شرکت پس از انتشار انخستین بیانیه خود در این زمینه ، مستقیماً توییتی منتشر کرد که از هولدرهای SHIB درخواست کرد تا اگر قصد خرید خودروی دلخواه شان را دارند به این مجموعه پیام دهند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: coinquora



منبع