روند صعودی  AVAX

ارزش اکثر آلتکوین‌ها طی یک هفته گذشته به شدت کاهش یافت ولی دیروز تلاش کردند این زیان را تاحدودی جبران کنند. به عنوان مثال، اتریوم برای اولین بار در مدت کوتاهی پس از ثبت آخرین رکورد خود نزدیک به 4900 دلار، به زیر 4000 دلار رسید. هرچند بعد از اصلاح دیروز اکنون خود را به بالای 4300 دلار رسانده است.

در مقیاس 24 ساعته، اکثر آلتکوین‌های دارای ارزش زیادتر نسبتاً متوقف شده‌اند. بایننس کوین، سولانا، کاردانو، ریپل، پولکادات و دوج کوین به رنگ قرمز دیده می شوند، در حالی که ترا (Terra) حدود 0.3 درصد افزایش قیمت داشته است.

شیبااینو با افت 6 درصدی امروز بیشترین میزان کاهش ارزش را نشان داده و اکنون به 0.000046 رسیده است. در مقابل، اوالانچ و Crypto.Com بیشترین رشد را داشته اند.

مسلماً AVAX طی چند روز گذشته بهترین عملکرد را از خود نشان داده و همچنان به ثبت رکوردهای متوالی خود ادامه می دهد. طبق اعلام وبسایت تحلیل داده CoinGecko، آخرین رکورد این ارز در تراز قیمت 138 دلار ثبت شده است. علاوه بر این، AVAX فاصله خود را با دوج کوین به حداقل رسانده و می تواند خیلی زود جایگاه دهم بازار را از آن خود کند.

CRO در یک روز 12 درصد افزایش یافت و اکنون با قیمتی بالای 0.62 دلار معامله می شود. این افزایش قیمت پس از مشارکت های چشمگیر این صرافی در یک ماه گذشته اتفاق افتاد.

دستاوردهای بیشتر را میتوان در میان آلتکوین های Gala (33%)، Oasis Network (20%)، Arweave (15%)، Harmony (13%) و Elrond (10%) مشاهده کرد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در یک روز حدود 50 میلیارد دلار افزایش یافته و به 2.8 تریلیون دلار رسیده است.

بیت کوین در آستانه 60 هزار دلار

بیت کوین برای چند روز متوالی ارزش خود را از دست داد. از زمانی که آخرین رکورد تاریخی این ارز در حدود 69000 دلار ثبت شد، خرس‌ها با در دست گرفتن کنترل این ارز، آن را به پایین کشاندند و روز جمعه آن را به زیر 56000 دلار رساندند. این به پایین ترین سطح قیمت در بیش از یک ماه گذشته تبدیل شد.

با این حال، این ارز دیجیتال به این کاهش واکنش نشان داد و با افزایشی تازه، 3000 دلار به ارزش خود اضافه کرد. پس از بازپس گیری تراز 58000 دلار، به صعود خود ادامه داد و ساعاتی پیش به 60000 دلار نزدیک شد. اکنون هم با اندکی اصلاح در حدود 59 هزار دلار آرام گرفته است. ارزش بازار آن بار دیگر از 1.1 تریلیون دلار گذشته و چیرگی آن بر آلتکوین ها اندکی کاهش یافته و به کمی بیش از 42 درصد رسیده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato



منبع