access_time1 ساعت قبل

تفکیک حجم کوین‌بیس برای هفته منتهی به 19 نوامبر (28 آبان) نشان می‌دهد که افراط‌های گمانه‌زنی اخیر در مورد شیبا اینو، که نگرانی‌هایی را در مورد سلامت گسترده‌تر بازار ایجاد کرده است، به نظر می‌رسد که در حال سرد شدن است.

ایمیل هفتگی موسسه کوین بیس مورخ 19 نوامبر (28 آبان) نشان می دهد که شیبا 6.72 درصد از کل گردش مالی صرافی کوین بیس را به خود اختصاص داده است و پس از بیت کوین و اتریوم در جایگاه سوم قرار گرفته است.

قاتل دوج کوین در دو هفته گذشته در صدر رتبه بندی حجم کوین بیس قرار گرفت و 16.6 درصد در کل مبادلات در هفت روز منتهی به 11 نوامبر (20 آبان) و 25 درصد در هفت روز منتهی به 5 نوامبر (14 آبان) سهم داشته است.

شرکت کوین بیس در خبرنامه هفتگی مورخ 19 نوامبر گفت: «از نظر تقسیم حجم، بیت کوین و اتریوم کلاسیک رتبه‌های برتر را به دست آورده‌اند، در حالی که شیبا در حال حاضر همچنان در جایگاه سوم قرار دارد، زیرا شیدایی میم کوین کم شده است.

با این اوصاف، شیبا همچنان از رمزارزهای برجسته مانند بلاکچین های قابل برنامه ریزی سولانا و کوین پولکادات، راه حل های مقیاس بندی رمزارزی پالیگان و شبکه غیرمتمرکز اوراکل، سکه بومی چین لینک (LINK)، جلوتر است.

شیبا اینو از هفته دوم اکتبر (اواسط مهر) به طور مداوم به عنوان یکی از سه سکه برتر معامله شده است.

 

 

با سرد شدن شور و شوق سوداگرانه، ممکن است توجه بازار به بیت کوین و سایر رمزارزها اصلی معطوف شود. شیبا در زمان انتشار این خبر نزدیک به 0.00004503 دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش ماهانه 32 درصدی است. بیت کوین با 3.5 درصد کاهش از ابتدای ماه، نزدیک به 57,420 دلار در حال مبادله می باشد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coindesk



منبع