access_time2 ساعت قبل

Coinhako، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور، پشتیبانی از شیبا اینو (Shiba Inu) را اضافه کرده است.

کاربران آن اکنون می توانند به اصطلاح «قاتل دوج کوین» را در برابر دلار سنگاپور (SGD)، دلار آمریکا (USD) و دونگ ویتنامی (VND) معامله کنند.

Coinhako همچنین یک کیف پول دارد که اکنون امکان ذخیره ایمن شیبا را فراهم کرده است.

هفته گذشته، این شرکت موفق شد یک تاییدیه اصولی از مرجع نظارتی مالی سنگاپور دریافت کند تا بتواند خدمات ارز های دیجیتال را به صورت قانونی ارائه کند و تبدیل به یکی از اولین شرکت‌های ارز دیجیتال محلی شود که به چنین موفقیتی دست یافته است.

یوشو لیو (Yusho Liu) یکی از بنیانگذاران آن به Yahoo Finance سنگاپور گفت که حجم معاملات در این صرافی از ابتدای سال ۱۰۰۰ درصد رشد داشته است.

این کارآفرین سنگاپوری قصد دارد در سال آینده تعداد کارکنان شرکت را به ۲۶۰ نفر افزایش دهد.

Coinhako که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، توانست نام خود را در همان ابتدا با تضمین یک سرمایه گذاری شش رقمی از سرمایه گذار برجسته، تیم درپر (Tim Draper)، روی نقشه قرار دهد.

درپر، که با پیش‌بینی‌ های خود در اسکایپ، توییچ و هات‌میل نامی برای خود دست و پا کرده، همچنین به‌عنوان اولین کسانی شناخته می‌شود که مدام پیش‌بینی می‌کند بیت کوین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰،۰۰۰ دلار برسد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شیبا توسط Gemini ،Wealthsimple و سایر پلتفرم‌های تجاری نیز در نوامبر امسال (آبان) لیست شده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع