access_time5 دقیقه قبل

کویید(Quidd)، یک بازار برای کلکسیون های دیجیتال و یکی از شرکت های تابعه Animoca Brands، در مجموع 5 میلیون دلار در پیش فروش خصوصی و یک پیشنهاد اولیه دکس (IDO) جمع آوری کرده است.
فروش توکن در Polkastarter در 18 نوامبر(27 آبان) انجام شد. تخصیص 2 میلیون توکن QUIDD با قیمت 0.25 دلار آمریکا برای هر توکن در کمتر از یک ساعت فروخته شد و 500,000 دلار جمع آوری شد.
در اوایل این ماه، فروش خصوصی توکن‌های QUIDD مبتنی بر اتریوم، 4 میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی از جمله صندوق رشد زنجیره هوشمند بایننس، Genesis Block Ventures، Kingsway، Mind Fund Group Ltd، Sanctor Capital، OneFootball و سایر سرمایه‌گذاران را جذب کرد.
در طول پیش فروش 3 نوامبر(12 آبان) در لانچ پد برندهای انیموکا، 1001 کوپن در 22 دقیقه فروخته شد. قیمت هر کوپن حدود 500 دلار است که ارزش کل پیش فروش را به 500000 دلار می رساند. از کوپن ها می توان برای بازخرید 2500 توکن QUIDD بعد از 3 می 2022(13 اردیبشهت 1401) استفاده کرد.

پس از موفقیت آمیز بودن IDO، این توکن برای معامله در پلتفرم صرافی غیرمتمرکز زنجیره هوشمند بایننس، پنکیک سواپ، در دسترس قرار گرفت. این توکن ها در حال حاضر می توانند با Wrapped BNB (WBNB) و تعدادی از توکن های متعلق به Animoca از جمله Tower (TOWER)، REVV (REVV)، Lympo Market Token (LMT)، Prosper (PROS) و Bondly (BONDLY) معامله شوند.
قیمت فعلی توکن هنگام انتشار این مقاله، 3.28 دلار است که نشان دهنده افزایش 1212 درصدی نسبت به قیمت IDO است. 31.9 درصد از بالاترین رکورد تاریخ 4.73 دلار در 20 نوامبر(29 آبان) کاهش یافته است و در مجموع یک میلیارد توکن عرضه شده است.

Animoca Brands یک شرکت نرم‌افزار بازی مستقر در هنگ‌کنگ و شرکت سرمایه‌گذاری ریسک پذیر است که متخصص در بازی‌های بلاک چین است.همچنین بازار Quidd دارای 7 میلیون کاربر و بیش از 2.1 میلیارد قطعه از آثار هنری NFT برای فروش است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph

 



منبع