access_time6 ثانیه قبل

مدیران صندوق های تامینی، در حالی که بازار سهام دچار توقف در رشد شده است، با سرمایه گذاری در سهام کاملا مطمئن Pfizer (PFE)، AT&T (T)، Marathon Oil (MRO) و Coty (NYSE:COTY) از توقف فعلی بازار سهام نیز سود می برند. تحلیلگران انتظار دارند که این شرکت های پیشرو در صنعت طی چند ماه آینده شاهد رشد فوق العاده ای باشند که می تواند منجر به افزایش سرمایه قابل توجهی برای سرمایه گذاران شود. روند صعودی بازار سهام به دلیل کاهش شدید رشد اقتصاد کلان و هزینه‌های مصرف‌کننده، کند شده است. این امر در رشد 1.3 درصدی شاخص S&P 500 در هفته گذشته مشهود است. همچنین، به گفته تحلیلگر فنی اوپنهایمر، آری والد، “در 30 سال گذشته، تمایلی برای توقف بازار در اواسط نوامبر (اواخر آبان) قبل از از سرگیری قدرت در دسامبر (آذر و دی) تا پایان سال وجود داشته است.”

شناخته شده است که مدیران صندوق های تامینی با شناسایی سهام های اساسا قوی که دارای پتانسیل رشد فوق العاده ای هستند، از چنین کندی های بازار برای به دست آوردن سودهای قابل توجهی سرمایه گذاری می کنند. بنابراین، ردیابی صندوق های تامینی فعال می تواند به سرمایه گذاران اجازه دهد تا فرصت های سرمایه گذاری کلیدی را در حال حاضر شناسایی کنند.

علی‌رغم توقف فعلی بازار، صندوق‌های تامینی سرمایه‌گذاری زیادی در سهام مشهور صنعتی از جمله فایزر (NYSE:PFE) کمپانی Marathon Oil (NYSE:MRO)، و شرکت های AT&T و Coty انجام داده اند. انتظار می‌رود این شرکت‌ها طی چند ماه آینده علیرغم کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده و نگرانی‌های زنجیره تامین، رشد قابل‌توجهی داشته باشند و از این طریق، بازده سرمایه‌گذاری (ROI) مناسبی را ارائه کنند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Investing



منبع