access_time3 ساعت قبل

ایلان ماسک(Elon Musk)، مدیرعامل تسلا(Tesla)، پس از مخالفت با چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس(Binance) در توئیتر، توضیح داد که به دلیل فرآیند پیچیده ثبت نام، مشتری بزرگترین صرافی جهان، یعنی بایننس، نیست.

از این رو، این مولتی میلیاردر، شخصاً هیچ ناراحتی را تجربه نکرده و اضافه کرد که او فقط می خواست از طرف دارندگان دوج کوین (Dogecoin) صحبت کند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ماسک برای ژائو توئیت کرد تا در مورد مسائل مربوط به برداشت Dogecoin در این صرافی اطلاعات کسب کند و آنها را به عنوان “مبهم” توصیف کرد.

در توئیت بعدی، این کارآفرین انتقاد خود را از این صرافی افزایش داد و ادعا کرد که باید از دارندگان دوج در برابر اشتباهاتی که “تقصیر آنها نیست” محافظت کند.

در حالی که ژائو بابت این نقص عذرخواهی کرد، با پیوست کردن مقاله ای در مورد فراخوانی 12000، هشدار اشتباه از جلو وسیله نقلیه تسلا را نیز مورد توجه قرار داد.

سپس ژائو یک شاخه زیتون به معنای صلح را پیشنهاد داد و ادعا کرد که به دلیل استفاده از کلمه Shady در توئیت اولیه ماسک، “واکنش بیش از حد” نشان داده است و از رئیس تسلا خواسته است که از Binance.US استفاده کند.

ماسک که ثروتش بار دیگر به بالای 300 میلیارد دلار رسیده است، در پاسخ خود گفت که این به نظر او خوب است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع