access_time5 دقیقه قبل

همانطور که همه ما می دانیم، بازی های کارتی کلکسیونی (CCG)، به طور کلی با مضمون فانتزی، علمی تخیلی، ترسناک، کارتون و ورزش است. اخیراً کارت های کلکسیونی دیجیتال در بین بازیکنان CCG محبوبیت پیدا کرده اند. این بر میزان هجوم افراد و موارد استفاده برای بازی فیزیکی که فقط یک بار انجام می شد تأثیر گذاشت.

سپس دوباره، ضرورت رمزارزها باعث دیجیتالی شدن بیشتر CCG شد. ذاتاً، توکن های غیر قابل تغییر، تمرکز جدیدی در فضای رمزنگاری شده هستند، به همین دلیل، Spellfire ظهور کرد و CCG را وارد قرن بیست و یکم NFT کرد.

با این اوصاف، اسپل فایر(Spellfire)، بازی‌های کارتی کلکسیونی و پرطرفدار سابق، به عنوان Spellfire Re-Master the Magic بازمی‌گردد . Spellfire Re-Master the Magic یک پیچ و تاب مدرن از بازی های کارتی کلاسیک است که از NFT ها استفاده می کنند.

به طور هیجان انگیزی، انتظار می رود که بازار جهانی CCG حتی بهتر از چند سال گذشته شکوفا شود و به ارزش بازاری در حدود 3118.03 میلیون دلار در سال 2020 ببالد. درست است که تیمی رویایی مانند Spellfire اکوسیستم خود را گسترش دهد تا سود خوبی از آن کسب کند.

با توجه به این نکته، تیم Spellfire اعلام کرد که 115 کارت اول آن اکنون به عنوان NFT های کلکسیونی ارزشمند در OpenSea در دسترس هستند . برای اطمینان از اینکه به بازیکنان و کلکسیونرها یک تجربه برتر داده می شود، هر کارت به تازگی طراحی شده است. علاوه بر این، کارت ها با داستان جادویی خود همراه هستند که دنیایی از توانایی های جادویی و قهرمانان قدرتمند را به تصویر می کشند.

به علاوه، بازیکنان و کلکسیونرها مجازند از میان مجموعه عظیمی از ورد های جادویی، قهرمانان، هیولاها و مصنوعات برای عرشه خود خرید کنند. تیم Spellfire همچنین ویژگی‌های واقعیت افزوده(AR) را اضافه کرده است که به کارت‌های طراحی شده هنری اجازه می‌دهد در حضور شما زنده شوند. 

از آنجایی که ویژگی‌های بازی برای کسب درآمد(P2E) مدام در حال پیشرفت هستند، Spellfire با کارت‌های جادویی که به طرز شگفت‌انگیزی ساخته شده‌اند، با بهترین ویژگی‌هایی که فناوری ارائه می‌کند در هم تنیده شده است. با دو راه کلیدی برای کسب درآمد – NFTها و توکن های جادویی – برای بازیکنان خود ظاهر شد.

علاوه بر این، دارندگان کارت‌های NFT اصلی 90 درصد سود از هر فروش آتی کارت خود را به عنوان کارت NFT بازیکن دریافت خواهند کرد . بازیکنان تنها با بازی کارت های خود، توکن های جادویی به دست می آورند. این بدان معناست که با نبرد بازیکنان، کارت‌های موجود در بازی تجربه کسب می‌کنند، به همین ترتیب توکن‌های جادویی که می‌توانند برای ارتقاء کارت‌های فردی استفاده شوند. بنابراین، این گیم پلی هیجان انگیزتر ، ارزش افزایش یافته و استراتژی عمیق تری را ارائه می دهد.

به طور دقیق تر، Spellfire Re-Master the Magic یک بازی برای همه است و شامل یک رسانه فیزیکی و دیجیتالی برای داشتن کارت است. در واقع، این یک بازی است که می توان از آن در اطراف یک میز با دوستان و خانواده لذت برد، یا به صورت آنلاین با حریف در هر نقطه از جهان. Spellfire یک دنیای فانتزی ساخته است که توسط NFT ها طراحی شده اند تا همه از آن لذت ببرند. می‌توانید به OpenSea بروید تا خودتان جهان Spellfire را کشف کنید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:coinquora



منبع