access_time4 ساعت قبل

جامعه شیبا اینو(Shiba Inu) با هشتگ friendshib# که توسط حساب رسمی توئیتر این ارز دیجیتال میم منتشر شده ، گیج شده است.

به گفته برخی از صاحبان SHIB، این ایموجی با شکلک تخم مرغ همراه است، که ممکن است به مشارکت بالقوه با غول خرده‌فروشی الکترونیک Newegg اشاره کند.

این مشابه چیزی است که توسط توسعه دهنده اصلی، شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) ارسال شد و انتظارات را در جامعه تقویت کرد. هر دو توئیت در زمان نوشتن این مطلب، بیش از 9000 لایک همراه با هزاران پاسخ ایجاد کرده اند.

شیبا 14 - توئیت مرموز، شایعات را دوباره برانگیخت. آیا Newegg، شیبا اینو را می پذیرد؟

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، حساب رسمی رمزارز Shiba Inu، یک تیزر 16 ثانیه ای منتشر کرد که نشان می دهد مجموعه ای از لامپ ها به تدریج روشن می شوند. جامعه شروع به گمانه زنی کرد که این می تواند به یک مشارکت بالقوه مرتبط باشد.

نکته قابل توجه این است که این کلیپ همچنین لوگویی را نشان می‌دهد که ظاهراً ترکیبی از «W» و «V» میباشد.

روز پنجشنبه، کوساما در توئیتی اعلام کرد که پستی در وبلاگ مدیوم (Medium) درباره شیبا اینو گیمز (Shiba Inu Games) منتشر خواهد کرد و مشاوری را معرفی خواهد کرد که با این استودیوی بازی، همکاری خواهد کرد.

برخی، بر اساس حروف اول معتقدند که این می تواند ویلیام ولک(William Volk)، معاون سابق ناشر بازی های ویدیویی آمریکایی اکتیویژن (Activision) باشد. این واقعیت که کوساما او را در توئیتر دنبال می کند، این شایعه را قابل قبول تر کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع