access_time38 دقیقه قبل

شرکت متاورس گروپ (Metaverse Group) اخیراً یک قطعه زمین مجازی را در دی‌سنترالند به قیمت 2.43 میلیون دلار خریداری کرده است. این رقم بیش از دو برابر قیمت قبلی پرداخت شده یعنی 913000 دلار می باشد.

بر اساس بیانیه ای که شرکت مادر گروه متاورس یعنی Tokens.com منتشر کرده است، این شرکت برای خرید این قطعه زمین مبلغی معادل 618000 واحد ارز مانا (MANA ) پرداخت کرده است.

در این بیانیه آمده است، این زمین مجازی برای «تسهیل برنامه های مد و لباس در صنعت در حال رشد مد دیجیتال »، با مشارکت گروه متاورس با «چندین برند معروف مد» توسعه داده خواهد شد.

گفتنی است که متاورس یک دنیای مجازی پایدار است که کاربران در آن در قالب یک آواتار در فضاهای مشترکی که برای کار یا بازی به وی اختصاص داده شده است با هم تعامل دارند. دی‌سنترالند (Decentraland) یک پلتفرم متاورس با پشتیبانی ارزهای رمزنگاری شده است که در آن اشیاء مجازی و قطعات زمین توسط توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نشان داده می‌شوند.

هیاهوی فزاینده ای که در ماه‌های اخیر پیرامون متاورس ایجاد شده است، باعث شد ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با این دنیای مجازی، مانند MANA و SAND به سمت بالاترین سطوح تاریخی خود هدایت شوند.

اگرچه Decentraland و Tokens.com خرید این قطعه زمین مجازی را به عنوان “بزرگترین خرید زمین متاورس عمومی تا به امروز” توصیف می کنند، اوایل این هفته، یک قطعه زمین مجازی در بازی مبتنی بر توکن های غیرمثلی اکسی اینفینیتی به قیمت 2.48 میلیون دلار فروخته شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: decrypt



منبع