access_time24 دقیقه قبل

سه حزب سیاسی در آلمان این هفته به توافقی دست یافتند که بر اساس آن یک ائتلاف حکومتی ملی تشکیل خواهند داد. بر اساس متن آلمانی زبان، بخشی از این توافقنامه شامل فراخوانی از کشورهای اروپایی برای همکاری با یکدیگر برای نظارت بر فعالیت‌ها در بخش کریپتو است.
این فراخوان یک جنبه جزئی اما قابل توجه از سند 177 صفحه ای است که این هفته پس از علنی شدن توافق عمومی شد. این ائتلاف شامل سوسیال دموکرات ها، سبزها و دموکرات های آزاد است.

بر اساس یک ترجمه تقریبی از متن، سه طرف متعهد شدند که آلمان را به مرکزی برای شرکت‌هایی در بخش فناوری، به‌ویژه آنهایی که بر فین‌تک متمرکز هستند، تبدیل کنند. تعهدات سیاستی خاص شامل چارچوبی برای فین تک ها و بررسی یک رویکرد قانونی برای انتشار سهام دیجیتال است.
این توافق خواستار یک زمینه در اروپا برای مدل‌های کسب‌وکار جدید دیجیتال محور، از جمله مدل‌هایی است که دارایی‌های ارز دیجیتال یا دیجیتال را در قلب خود دارند. ما به یک پویایی جدید نسبت به فرصت‌ها و خطرات ناشی از نوآوری‌های مالی جدید، دارایی‌های رمزارزی و مدل‌های تجاری نیاز داریم.
در همان زمان، طرفین خواستار “نظارت مشترک اروپایی برای بخش کریپتو” شدند.
بر اساس ترجمه، این توافقنامه ادامه می‌دهد: “ما ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های کریپتو را موظف می‌کنیم که به طور مداوم مالکان ذینفع را شناسایی کنند.”

طرفین همچنین به پروژه بلندمدت معرفی یورو دیجیتال اشاره کردند.
در این سند آمده است: “ما به روند معرفی یورو دیجیتال به عنوان مکمل پول نقد ادامه خواهیم داد، که یک ارز قانونی در اروپا خواهد بود که برای همه قابل دسترسی است و می تواند به طور جهانی مورد استفاده قرار گیرد.” اروپا همچنین به یک زیرساخت تراکنش پرداخت مستقل و رابط های باز برای دسترسی بدون مانع به خدمات مالی دیجیتال برای همه مصرف کنندگان و بازرگانان نیاز دارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:theblockcrypto



منبع