access_time52 دقیقه قبل

با نزدیک شدن سال 2021 به پایان خود، ما همچنان شاهد تبلیغات زیادی پیرامون کوین های متاورس هستیم. سال 2022 سالی عالی برای کوین های متاورس است و در این مقاله به 3 پروژه برتر برای زیر نظر گرفتن در سال 2022 می پردازیم.

1.دیسنترالند (MANA)

اگر در محیط Metaverse تازه کار هستید، به احتمال زیاد اولین پروژه ای که در مورد آن خواهید شنید Decentraland است. این یکی از قدیمیترین ارزهای دیجیتال متاورس است و توسعه‌یافته‌ترین محصول را دارد.

هر کسی می تواند از Decentraland دیدن کند و دنیای مجازی را تجربه کند. MANA توکن بومی Decentraland است که به عنوان ارز روی پلتفرم عمل می کند.

MANA از اواخر اکتبر(اوایل آبان) در یک مسیر صعودی قرار گرفته است و نشانه ای از توقف را نشان نمی دهد. می‌توانید MANA را در اکثر صرافی‌های بزرگ مانند Binance، Coinbase Exchange، KuCoin، Crypto.com و غیره خریداری کنید.

2.سندباکس(SAND)

Sandbox یکی دیگر از پروژه های عالی برای زیر نظر گرفتن در سال 2022 است، زیرا تا حد زیادی پیش افتاده ترین توکن Metaverse در بازار است. با انتشار نسخه آلفا که امروز عرضه می‌شود، اگر می‌خواهید در مراحل اولیه یک پروژه شرکت کنید، Sandbox یک انتخاب عالی است.

Sandbox به طور استثنایی شبیه به Decentraland است، اما جهان SAND به دنبال بازی سازی بیشتر است. برخی از افراد Sandbox را نسخه فورتنایت دیسنترالند می نامند.

از اواخر اکتبر، زمانی که محیط Metaverse کریپتو شاهد افزایش شدید قیمت بود، SAND نیز در یک مسیر صعودی قرار داشت. شما می توانید SAND را در اکثر صرافی های بزرگ مانند Binance، KuCoin، Huobi Global، Crypto.com و غیره خریداری کنید.

3.ایلوویوم

Illuvium یکی از بهترین بازی های Metaverse است که در بازار طراحی شده است. اخیراً از آستانه ارزش گذاری 1 میلیارد دلاری فراتر رفته و انتخاب عالی برای سال 2022 است.

Illuvium یک متاورس با مضمون فضایی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا موجوداتی شبیه خدایان به نام Illuvials را شکار کنند. سپس بازیکنان می‌توانند تیم خود را جمع کنند و با دیگران بجنگند تا جوایز و پاداشها را دریافت کنند.

ILV در حال حاضر با قیمت 1692 دلار معامله می شود و ارزش بازار جهانی آن 1.07 میلیارد دلار است. شما می توانید ILV را در اکثر صرافی های بزرگ مانند Binance، KuCoin، Gate.io و غیره خریداری کنید.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:nulltx



منبع