زمان خبر:16 دقیقه قبل

رگولاتورهای مالی سنگاپور، Bitget، یک صرافی رمزارزی را که به سرعت در حال رشد است، پس از لیست کردن و تبلیغ ارز دیجیتال Army Coin به حالت تعلیق درآوردند. Bitget قصد داشت از این کوین که به نام طرفداران قدرتمند بزرگترین گروه موسیقی پسر در جهان یعنی BTS نامگذاری شده بود، برای ارائه “حمایت مالی مادام العمر از BTS” استفاده کند.

با این حال، در ۲۹ اکتبر (۷ آبان)، Hybe، شرکت پشتیبان BTS، بیانیه‌ای منتشر کرد که ارتباط این گروه با این ارز دیجیتال را تکذیب کرد.

“این گروه هیچ ارتباطی با این ارز دیجیتال ندارد و بدون هیچ صحبتی با ما لیست شده است. علاوه بر این، از عکس‌های BTS برای تبلیغ این ارز دیجیتال بدون اجازه Big Hit Music استفاده شده است.”

Hybe همچنین تاکید کرد که علیه این صرافی ارز دیجیتال به دلیل نقض حقوق هنرمندان اقدام قانونی خواهد کرد. Bitget از عکس‌های اعضا بدون کسب اجازه از BigHit Music استفاده کرد. آنها همچنین به عموم مردم هشدار دادند که مراقب باشند تا قربانی این پروژه نشوند.

“در حال حاضر، ما تایید کرده‌ایم که این ارز دیجیتال در چت‌های گروهی، اطلاعات نادرست را با معامله‌گران به اشتراک گذاشته است، مانند اینکه «این رمزارز برای BTS ساخته شده است» و «این رمزارز برای به حداکثر رساندن سود BTS وجود دارد». از همه می خواهیم که مراقب باشند تا قربانی نشوند. اگر از نظر مالی قربانی شده اید، لطفاً فوراً به پلیس یا آژانس تحقیقاتی نزدیک خود اطلاع دهید.”

علاوه بر این، Bitget، اسپانسر تیم فوتبال ایتالیایی یوونتوس، پس از تماس با Financial Times، لوگوی مرجع پولی سنگاپور (MAS) را از وب سایت خود حذف کرد. آنها همچنین دسترسی کاربران سنگاپور را به سایت و برنامه این صرافی مسدود کرده اند.

علاوه بر این، زمانی که این رمزارز در ابتدا عرضه شد، قیمت آن ۵۰۰۰ درصد افزایش یافت اما در نهایت در نوامبر (آبان) ریزش کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: coinquora



منبع